One
Na het eten begeef ik me naar m’n kamer, waarna ik de tv aanzet. Er is echt niks tegenwoordig. Behalve dan die ene serie, waar die knappe gast in speelt. En natuurlijk moet net nu m’n zus Soraya binnenkomen.
“Jij hebt zeker m’n make-up gestolen hé, Suri.”
“Ik heb niks gedaan, zou je niet eens kijken bij Shazia, zij is het meestal, niet ik.”
Snel gaat ze naar de kamer hiernaast, waar Shazia is. Ik hoor dat het daar een beetje luid aan toe gaat. Ik had dan toch gelijk. Dus kijk ik maar verder naar tv, oh nee hé. Het is al gedaan, dan maar zappen als ik nog iets anders vind.
Er wordt geklopt op de deur en kijk wie er is.
“Suri, heb je zin om met Daraya en mij naar die film te kijken, die acteur die je zo hot vindt, speelt er in.”vraagt Farkonda.
“Oh, ik kom meteen. Maar zet even mijn tv uit.”
Ik heb eigenlijk nog best veel geluk dat ze er zijn, anders zat ik hier vaak me te vervelen. Ze zijn de oudste van m’n zussen en een tweeling.
Snel loop ik naar de kamer van Farkonda, waar het allemaal te doen is. Ik zie dat het al begonnen is, maar het zal niet langer dan 20 seconden zijn, dus geen ramp.
“Zal ik even Salim roepen, dat hij wat drank meebrengt?” vraagt Daraya.
“Is goed.”
Omdat Daraya al die film zo goed als vanbuiten kent, gaat zij het gaan vragen aan hem.
En even later staat hij bij ons met de drank voor ons.
“Veel plezier meiden.”
“Bedankt Salim.”
Het is zo’n typische film dat je niet beu kan geraken, maar dat is natuurlijk mijn mening erover. Er zullen vast anderen zijn die dat niet vinden of het niet eens kunnen aanzien.
Wanneer John Abraham op het beeld komt, gaat m’n hart weer tekeer. Doodgraag wil ik hem eens ontmoeten en ik ben echt stik jaloers op z’n vriendin.
Reageer (1)
Verder..!
1 decennium geledenXx.<3