Margo, harry en hagrid lopen naar klieder en vlek. Daar kopen ze de boeken. "We motten nu naar madam mallekin". Zegt hagrid. Ze lopen naar madam mallekin. "Aaahh... Zweinstein zeker? En u heet?" vraagt een aardig uitziende vrouw aan harry. "Harry potter mevrouw" zegt harry. "Natuurlijk, ik dacht u al te treffen dit jaar. En jij heet meisje?" "margo, margo potter" "maar jij was toch dood?" "nee, anders stond ik hier niet" zei margo een beetje boos. "Ik moet nog iets uit het magazijn halen, ik ben zo terug." ze zien een jongetje met wit blonde haren en een spits bleek gezicht staan. "Hallo, ik heet draco malfidus" zegt de jongen en steekt zijn hand uit. "Harry potter" "margo potter" zeggen ze." margo potter? Jij was toch dood?" "volgens mij ben ik hier niet bepaalt beroemd, aangezien iedereen denkt dat ik een lijk ben" zegt margo fluisterend tegen harry.Madam mallekin komt uit het magazijn lopen. "Nu ga ik jullie meten". Na dat madam mallekin de gewaden had gemaakt en margo en harry hadden betaalt, gingen ze naar ollivander. "Kom binnen...." zegt een schorre stem als ze naar binnen lopen. "Wat zijn jullie namen? U weet ik natuurlijk al, meneer potter. Maar wie bent u?" "ik heet margo potter" "maar jij was toch dood?" "waarom vraagt iedereen dat? Ik ben toch levend dat zie je toch, ik adem loop en praat?" zegt margo heel boos en geëiriteert. "Maar laten we het op de stokken houden. Meneer potter, u eerst". Nadat hij een stok had gekregen en ollivander heel vreemd had gedaan, was margo. Het duurde eeuwen, maar uiteindelijk had ze een stok. "Probeert u deze is. Rare combinatie, nog maar 4 van verkocht met die kern. Aan dè 4 magiërs" "wat is een magiër?". "Iemand die vuur, water, aarde of de wind uit zijn of haar handen kan laten verschijnen. Maar pakt u deze is aan". Ollivander rijkt haar de stok aan. Margo pakt hem en er kimt een warme gloed over haar heen. "Volgens mij hebben we een magiër! Dat ik dit ooit mocht meemaken!" zegt ollivander en ze betalen voor de stok. "Nu naar het station, straks missen jullie de trein" zegt hagrid en verdwijnselen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen