Chapter 9:
Pov Valerie
Ik en Fred en George klommen al uit het schilderij van The Fat Lady om naar de grote zaal toe te lopen, tijdens het lopen zag ik mijn broer Draco die tegen de muur aanleunde maar ik negeerde hem volkomen terwijl hij nijdig zei ' Valerie kom hier ik moet met je spreken,' ik keek hem even kort aan waar ik met mijn ogen zat te rollen en ik bleef achter Fred en George aanlopen waar ik Draco achterliet. Ik plofde later naast Hermione neer in de grote zaal, ik pakte meteen wat broodjes waar ik begon te eten en ik keek even naar de lerarentafel toe waar ik oogcontact kreeg met Snape en ik keek hem even bichty aan. Na vijf minuten kwam professor Mcgonagall aangelopen naar de tafel van Gryffindor waar ze de lesroosters had voor alle Gryffindors waar ze het begon uit te delen, ik hoorde Ron al kreunen toen hij zijn rooster had waar ik na een paar tellen later de mijne kreeg waar ik meteen begon te kijken waar ik al zag dat ik toverdranken had van Snape samen met de Slytherins, ik slikte even zacht voor ik naar de lesrooster keek van George waar ik zuchtte van jaloersheid en ik zei klagend ' jij hebt tenminste niet meteen les van Snape en ook nog eens met de Slytherins,' George begon te lachen door mij en hij zei ' kom op zo erg is het ook weer niet,' waar ik hem nijdig aankeek en ik zei zacht ' het is wel zo erg ik mocht Snape nooit sinds ik hem voor het eerst had gezien in mijn huis en vooral met Draco heb ik niet zin in hij zal vast weer zeuren aan mijn hoofd.' Hermione keek op haar horloge waar ze haastig zei ' we moeten nu naar de kelder toe Valerie we mogen niet op onze eerste dag te laat zijn,' ik rolde even met mijn ogen door haar en ik zei zacht ' Hermione chill eens de les begint pas om half negen en volgens mij is het nog niet eens half negen of bijna,' Ron keek Hermione even aan en hij schudde zijn hoofd even kort door haar en hij keek daarna weer naar Harry waar hij weer begon te praten met hem waar Harry alleen maar naar Snape keek en hij vroeg ' wie is hij?' Percy keek Harry aan en hij antwoordde ' dat is professor Snape Harry hij geeft toverdranken waar jij straks les hebt.' Harry knikte toen even kort naar Percy en hij beet even op zijn lippen.
Er zijn nog geen reacties.