Foto bij .5. Bijna eerste schooldag..

Wil je een abo nemen? =)

'Ow, dankje.' 'Graag gedaan, ik ben Emmett.' Zegt hij vertrouwd. 'Ik ben Jewel.' 'Je was daarjuist goed overstuur, wat was er?' Vraagt hij bezorgd. Ik vertrouwde hem en vertelde het hele verhaal. Ik voelde me goed bij Emmett. Bij hem was ik niet arrogant. Of het komt omdat ik op een steen ben gevallen. 'Vraagje.. Schijnt de zon hier? Want jullie zijn allemaal zo bleek.' Vroeg ik beschaamd. 'De zon schijnt hier ook hoor, maar ik hou niet zo van de zon.' 'Houd niemand hier van de zin?' Vraag ik beleefd. Hij antwoorden niet. Nadat Emmett zijn vader genaamt Carlisle mij verzorgd had ging ik naar huis. Als ik thuis komt hoor ik dat Paul aan het vertellen is wat er is gebeurd.Ik ga direct naar boven en pak mijn kladschrift en begin te schrijven. Iedereen denkt dat ik geen gevoelens heb. En dat kwetst. Als ik het niet kan uiten zet ik het op papier. Ik leg men schrift weg en val dan stilletjes in slaap. 'Jewel, opstaan!' Hoor ik men moeders zaagstem zeggen. 'Je eerste schooldag.' Ik stap sloom uit men bed en maak me klaar.

Reageer (3)

  • Konstantine

    Verderdoen :D

    1 decennium geleden
  • BornForThis

    Snel verder =D

    1 decennium geleden
  • Yoda

    Hij is geweldig =]

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen