~Gedwongen liefde~
Daar lag ik dan hopeloos op bed!
Ik wist niet wat ik moes doen de politie doet ook al helemaal niks..
Pff.. pinar waar zit je nou toch !!
Ik besloot nogmaals te gaan zoeken in het hotel
Ik besloot elk hoekje mee te nemen het zwembad achter het restaurant in de wc's overal!
De uuren vlogen voorbij hopeloos liep ik terug naar de hotelkamer en hoopte stiekem dat ze daar nu zat maar in tegendeel enkel en alleen lag er een briefje met een vreemde tekst..
"Je zult er nooit meer terug zien pinar is mijn vrouw!
Waag het niet om naar haar te gaan zoeken dan zal niet alleen pinar maar ook jou hele familie in een hel gaan leven!
Kies zelf maar."
Ik zag alles zwart woorden, me vrouw is in gevaar! Ik had er nooit alleen naar boven moeten sturen het is allemaal mijn schuld! Wat moet ik nou doen?! Ik besloot om op bed te gaan liggen miljoenen gedachtens gingen er door me heen. Ik kan dit niet alleen aan! Smeekte ik zowat ik voelde een traan langs me wang lopen en voordat ik het wist begon ik te huilen als een klein kind, WAAROM IK! WAAROM WIJ! WAAROM ZIJ!! schreeuwde ik zo hard als ik kon..
Reageer (1)
Aawhh Iliasje toch..
9 jaar geledenIk kom je helpen schatje!
Kent hij die engerd niet? Die Pinar steeds lastig viel?
Hopelijk vind hij haar snel weer
Die boy is gestoord en uit op de verkeerde dingen...
Kudo!
Snel verder!