Sorry dat het zo lang duurde, Ik had het heel erg druk op school en niet de tijd gehad om aan deze story te werken dus nu eindelijk Hoofdstuk 5 :) Enjoy

Zodra ik mijn ogen open doe, voelen ze zwaar aan. De afgelopen nacht had ik mezelf al huilend in slaap weten te krijgen. Ik was moe en alles deed pijn. Als een gebroken hart zo voelt, wil ik nooit meer verliefd worden. Ik pak een shirt met “Make it happen” erop en een zwarte spijkerbroek. Daarna zoek ik mijn zwarte gympen. Ik krul mijn haar en pak mijn tas. Ships, nog maar tien minuten voor ik echt weg moet. Ik ren de trap af. Vlug gooi ik mijn lunch in mijn tas en zoek mijn fietssleutel.
Ik race door de straten. Gisteravond ligt nog vers op mijn geheugen. Ik was er eigenlijk voor niks heen gegaan. Het was pure tijdverspilling. Ik zet mijn fiets in het rek. ik had geen zin om naar school te gaan maar ik moest wel. Het eerste uur heb ik wiskunde, daar hoef ik niet zo veel te doen die ziet het toch niet. Ik zucht en met veel tegenzin loop ik het klaslokaal in. Noah wenkt me. 'Ik heb gister tegen Lynn gezegd dat Tayler een ongeluk heeft gekregen...' Ik knik. 'Daar kwam ik gisteren al achter. Ze stond in het ziekenhuis op hetzelfde moment als dat ik er was.' Noah kleurt een beetje rood. 'Het spijt me, ik kon het niet meer voor me houden. Ze keek zo sip dat hij niet reageerde op haar tekst berichten.' Ik haal mijn schouders nuchter op. 'Het maakt niet uit No...Ik hoef niet te verwachten dat hij überhaupt nog iets om me geeft.' Noah pakt mijn hand zodra ik ga zitten. 'Maak je geen zorgen er zijn meer vissen in de zee.' Ze geeft me een knipoog. Ik glimlach even en knipper mijn tranen weg. Dit begint al weer goed...

Na school gaan we eerst naar de stad om wat te gaan drinken. 'Mag ik een cola?' De barman zet een glas cola voor me neer en voor Noah een ice tea. 'Weer een gezellig meiden dagje hè.' Ik grinnik. Noah had het op zo'n bekakte manier gezegd dat ik dubbel lig van het lachen. Zodra er een stel jongens voorbij lopen begint Noah te giechelen waardoor ik weer de slappe lach krijg. Ze kijken alle drie om. Noah probeert zo sexy mogelijk te kijken. 'Wat ben je aan het doen?' Sis ik naar haar. 'Ik heb gewoon lol.' Ik glimlach. Als ze zich omdraait zie ik een ondeugende glinstering in haar ogen. 'Kom laten we de stad in gaan.' Ze trekt me van mijn stoel. Ze rekent af aan de balie en we lopen het café uit. 'First thing first. Ik heb echt een nieuw paar pumps nodig,' zegt Noah en ze trekt me mee naar een winkel die ik nog nooit had gezien. Ik was niet iemand die die dit soort gave winkels zou vergeten...Overal stonden rekken met schoenen. Van slippers tot pumps. 'Als je ooit schoenen moet hebben, kan je ze hier wel vinden.' Noah kijkt met een stralend gezicht naar de rekken schoenen. 'Okay waar ben je naar op zoek?' Noah kijkt even bedenkelijk. 'Ik denk gewoon naar een stel zwarte pumps?' Ik knik en ga de rekken af met mijn ogen. 'Die zijn mooi.' Ik wijs een zwarte pump aan met een rode zool. 'Die zijn echt classic,' zeg ik. Noah knikt en pakt ze uit het rek. 'Ze zijn inderdaad echt heel mooi.' Ze past ze en loopt een rondje door de winkel. 'Ik neem ze!'
Tien minuten later lopen we allebei met een tas met schoenen de winkel uit. Ik heb ook een paar licht roze pumps met een open neus en twee strikjes over de bovenkant van je voet. Noah heeft toch de zwarte met studs aan de achterkant. Ze zijn echt gaaf. 'Ik weet ook nog een winkel waar je roze sleehakken kan kopen...Die wilde je toch al heel lang?' Ik knik enthousiast. 'Kom die zijn echt iets voor jou, die moet je gewoon kopen.' We gaan op weg naar de volgende winkel.
Onderweg pakken we een koffie mee. Ik neem een latte en Noah een macchiato. Opeens bots ik bijna tegen Jake aan. 'Hoi,' zegt hij met zijn diepe stem.

Reageer (1)

  • Girlicious

    Ooh jee
    Ken ik Jake?
    Anyway... ik vind wel dat ze nog met Taylor moet praten zodra de kans zich voordoet
    Ze moeten het gewoon uitpraten... dat moet gewoon
    Aawhh Noah probeert haar wel door haar 'heartbreak' heen te helpen
    Of die jongens geinteresseerd achterom keken of dachten van 'wtf is dat voor mafkees' blijft helaas een raadsel haha
    Nou meid 'Make it happen.'
    Luister maar naar je shirt
    De mijne zegt 'Keep Life Simple.'
    Misschien heb je daar ook wel iets aan.
    Of een combinatie: 'Keep Life Simple, Make it Happen.'
    Het klinkt heel raar maar ik vind dat het kan, wat mij betreft kan alles ;)

    Kudo!
    Snel verder!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen