Foto bij || Impress 5.

Ellie Louise Green

"Ellie, doe open." roept Ian, terwijl ik gebons op de deur hoor, waarschijnlijk ook Ian. "Ga gewoon weg Ian." mompel ik zuchtend. Nadat Ian zo boos op me was geworden, heb ik hem mijn kamer uit gestuurd en mezelf opgesloten op mijn kamer. Nu probeert hij natuurlijk weer binnen te komen, maar ik wil niet nog meer gezeik van hem over me heen krijgen.
"Ellie luister toch eens, verdomme." Met opgetrokken wenkbrauwen ga ik recht op in bed zitten en kijk even naar de deur. Ian scheldt maar zelden, hij is nu dus echt boos. Waarom werk ik mezelf toch steeds in de nesten? Eigenlijk is dit allemaal Lauren's schuld. Als ik niet naar haar had geluisterd was dit nooit gebeurt.
"Waarom zou ik luisteren? Zodat je me nog meer kunt afkraken? Sorry Ian, maar daar heb ik nu echt geen behoeften aan." roep ik terug. "Als je nu niet open doet, dan ram ik je deur gewoon kapot, en deze keer meen ik het." Geïrriteerd sta ik op, haal de deur van het slot, en ga weer terug op mijn bed liggen met mijn rug naar de muur toe zodat ik Ian niet hoef aan te kijken.
"Doe niet zo kinderachtig en kijk me aan El." Ik schud nors mijn hoofd en zeg niets terug. Ik hoor aan hem dat hij echt geïrriteerd is, maar dat boeit me niet, dan moet hij zich maar eens met zijn eigen zaken bezig houden.
"Ik ben niet meer boos op je Ellie.." Ik draai me om en kijk hem verward aan. "Laat me uit praten." zegt hij als hij ziet dat ik wat wil zeggen. Ik zucht even en sluit mijn mond. "Maar ik wil dat je me één ding belooft." "Wat dan?" vraag ik meteen. "Ik wil dat je niet meer op die app kijkt, en hem verwijdert." zegt hij dan.
Ik ga recht op zitten en kijk hem boos aan. "En jij bepaalt dat voor mij? Kom op zeg Ian, je weet dat ik geen naaktfoto's of wat dan ook zou sturen. Ik heb die app samen met Lauren gedownload, gewoon voor de lol." Hij schud zuchtend zijn hoofd en lacht bespottelijk. "Daar heb ik niks mee te maken Ellie, ik wil dat je die app weg doet. Wie weet wat die mensen met je foto's en gegevens doen." zegt hij weer.
"Ian doe eens normaal man! Het is maar een app, waar maak je je zorgen om? Heb je nooit van het woord lol gehoord? Je kunt zeggen en doen wat je wilt, maar ik verwijder die app niet, ik doe wat ik wil." Ian lijkt het er niet mee eens te zijn en staat op. "En bovendien, je bent mijn moeder niet Ian." voeg ik er nog aan toe. "Nee, maar wel je oudere broer die niet wilt dat zijn zusje in de problemen komt." En met die woorden loopt hij mijn kamer uit.

Ik ben de hele avond niet meer beneden geweest en Ian is niet meer boven geweest, gelukkig. Het is nu ondertussen negen uur 's avonds en ik heb eigenlijk ook al de hele avond, gelukkig, niks meer van Jason gehoord. Maar dat is denk ik ook omdat ik niet meer op hem heb gereageerd nadat ik die naaktfoto van hem heb gekregen. Lauren heb ik ook nog niks verteld over die naaktfoto, en dat is denk ik ook maar goed ook, want als ik haar dat vertel dan blijft ze me ermee lastig vallen.
Als mijn telefoon trilt kijk ik even op het scherm en frons. Fling: Liam heeft gereageerd op je foto. lees ik. Toch niet weer zo'n freak als Jason hè? Want als dat zo is, dan verwijder ik de app.
Omdat ik toch wel nieuwsgierig ben naar 'Liam' ontgrendel ik mijn telefoon, open Fling, en ga naar zijn reactie. What a beauty (: x lees ik. Ik kan het niet laten om even te glimlachen. Misschien had Lauren gelijk en zitten er ook 'leuke' mensen op Fling. Twijfelend bijt ik op mijn lip. Zou ik een gesprek met hem beginnen of niet?

×××

Sorry dat we nu pas activeren, maar we hadden het allebei heel druk. Ik (Annick) ben woensdag naar 5SOS geweest, en Kim gister.
Verder hebben we ook nog school en examens, dus dat helpt niet echt mee ):
Nja, ik hoop dat we het met dit stukje goed hebben gemaakt (:
xxx

Reageer (3)

  • Tuena

    Liammmmmmmmmmm

    9 jaar geleden
  • LordJohn

    Was je ook bij 5SOS? Leuk, ik ook! ^^

    9 jaar geleden
  • LoveIron


    Omgomgomg!
    Ik zit hier te springen ik WIL verder!
    Dit is gewoon geweldig, en Ian is echt aardig (:
    Maar LIAM! IEekkkks ik moet verder!
    Kudo
    x

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen