|| Impress 4.
Ellie Louise Green
Het is ondertussen al wat later, en ik lig boven op mijn bed naar muziek te luisteren, terwijl ik nog steeds alleen thuis ben. Van mij mag Ian best terug komen, want Jason heeft me de hele middag lastig gevallen en dat begint ondertussen wel vervelend te worden. Niet dat ik hem heb genegeerd, nee dat niet, maar of je het echt een leuk gesprek kunt noemen weet ik niet. Na een paar minuten had ik namelijk geen zin meer in hem, terwijl hij gewoon door bleef gaan. Maar goed, het wordt tijd dat ik niet meer aan hem denk.
Ik kijk even naar de tijd en zie dat het al zes uur is geweest. Jezus, als er niemand thuis komt dan moet ik zelf maar wat te eten gaan maken. Met een diepe zucht sta ik op en loop naar beneden, waar ik even op de bank ga zitten. "Wat kan ik eens gaan eten?" mompel ik in mezelf. Misschien ligt er nog wel een diepvriespizza in de diepvries. Zonder enige twijfel sta ik op en sprint naar de diepvries, waar ik uiteindelijk een pizza uithaal.
"Ellie? Ik ben thuis!" Ik kijk op van mijn telefoon als ik Ian hoor en glimlach breed als hij de keuken komt ingelopen. "Is er nog wat over voor mij?" vraagt hij, doelend op de pizza, terwijl hij zijn hand even door mijn haren haalt om me te irriteren en vervolgens tegenover me te komen zitten. "Ik heb nog een beetje voor je over, dus als je snel bent.." zeg ik terwijl ik hem grijnzend aan kijk en het bord waar de pizza op ligt naar hem toe schuif. Hij twijfelt geen moment en start met eten. Ik grinnik zacht en eet op mijn gemakje verder terwijl ik mijn telefoon vergrendel en op tafel leg.
"Hoe was je dag?" vraagt Ian me. Ik haal mijn schouders op en slik het stukje pizza dat ik in mijn mond heb door. "Gewoon, zoals normaal." grinnik ik. "Aha zo." zegt hij lachend. "Hoe was die van jou?" vraag ik dan aan hem. Terwijl hij begint met vertellen kijk ik even op mijn mobiel waar ik net een berichtje binnen krijg. Fling: Jason heeft je een afbeelding gestuurd. lees ik. Met opgetrokken wenkbrauwen ontgrendel ik mijn telefoon, wat moet hij nu weer? Ik schraap mijn keel even en open de app, om vervolgens naar het gesprek van mij en Jason te gaan.
"O.. Mijn.. God.." roep ik dan uit, terwijl ik mijn hand voor mijn hand sla als ik de foto zie. "Wat is er?" vraagt Ian meteen terwijl hij me bezorgd aan kijkt. Shit, ik was vergeten dat hij ook nog hier is. "Niks." antwoord ik dan snel. Hij mag echt niks weten van die Fling app en hij mag al helemaal niet de foto van Jason zien. "Ellie, laat me je telefoon zien." zegt hij dan. Vlug schud ik mijn hoofd en klem mijn telefoon stevig in mijn handen. "Ellie Louise Green." zegt hij weer, terwijl hij me streng aan kijkt. "Nee Jason." zeg ik terwijl ik op spring. "Jason?" vraagt Ian, terwijl hij ook op staat. Oh shit! Ik bijt hard op mijn lip en twijfel geen moment, zodra ik de kans krijg ren ik langs hem door naar boven, waar ik mijn kamer in ren en op bed ga liggen. Niet veel later komt ook Ian binnen gerend.
"Geef me je telefoon Ellie." Ian springt boven op me waardoor ik geen kant meer op kan. Kijk, dit is wat ik bedoelde, daarom is het soms zo vervelend om een 'beschermengel' te hebben. "Jas-, Ian bedoel ik, ga van me af!" roep ik dan uit terwijl ik me los probeer te trekken. "Als jij je telefoon geeft, dan laat ik je los." "Nee, dit mag je echt niet zien, kom op Ian." Ik zucht diep en spring op zij als hij me begint te kietelen, waardoor mijn telefoon uit mijn handen valt. Hij weet dat ik hier niet tegen kan!
"Ian, please, doe het niet." smeek ik hem. Ian kijkt me met een glimlach aan en pakt mijn telefoon. Fijn, nu ben ik er geweest! "Ellie!" roept hij dan uit, waardoor ik schrik en de andere kant op kijk. "Het is niet wat je denkt.." mompel ik en bijt op mijn lip. "Het is niet wat je denkt ook nog? Waarom heb je dan een naaktfoto op je scherm staan? Wat heeft dit te betekenen?" Ik zucht diep en kijk hem aan. "Bemoei je er niet mee ja, een moeder hebben is al genoeg, ik hoef er niet twee!" zucht ik geïrriteerd en probeer mijn mobiel terug te pakken maar Ian trek zijn hand weg. "Ik wil weten waarom deze jongen je een naaktfoto heeft gestuurd? Wat is dit allemaal?" vraagt hij boos, terwijl hij mijn telefoon voor mijn gezicht houdt. "Heb jij hem ook een naaktfoto gestuurd?" vraagt Ian, terwijl hij me boos aan kijkt. "Wat?! Wat denk je wel niet van mij?! En ik hoef het niet te zien Ian. Laat me gewoon met rust, ja?"
×××
Reageer (3)
HAHAHAHAAH IK MOEST ZO HARD LACHEN, OMY JASON!
9 jaar geledenOMG!
Ik zit hier echt te lachen ik kan het gewoon niet laten HAHA!
Die JAson is best eng, maar ik heb zo'n voorgevoel..
IK WIL VERDER!
Kudo!
Kus
;o
9 jaar geledenOh dearrr.