001. the only one who saw it happen
dus... hop u enjoyy
Ik wandelde naar freddy fazbears pizza. Ik moest een stukje buigen omdat mijn zusje charlot mijn hand vasthield.
'pizza!' haar gezicht glom
'ja, pizza'antwoorde ik en ik zuchtte. dit was al de zoveelste keer dat ik dit tegen haar zei. en ze genoot ervan.
we liepen de hoek om en ik zag de pizzeria verschijnen. charlot rukte zich los van mijn hand om naar binnen te rennen en ik volgde haar naar binnen.
meteen werd ik verwelkomt door de warme geur van pizza. ik glimlachte. dit was altijd al mijn favoriete plek geweest.
terwijl charlot rondrende en zo af en toe terugkwam om iets nieuws te vertellen, liep ik naar het podium. er stonden drie bekende gezichten, een beer, freddy fazbear, een konijn, genaamd bonnie, en een kip, die chica heette. ik glimlachte weer en liep naar de pirate cove. maar tot mijn teleurstelling waren de gordijnen gesloten en stond er een bordje met "sorry buiten gebruik"
hier zou een piratenvos moeten staan, deels mijn favoriet doordat we dezelfde naam hadden.
ik draaide me om en charlot vloog in mijn armen, waar ik van schrok.
"foxy!' krijste ze in mij oor van het lachen 'kom mee!'
ik zette haar op de grond en ze trok me mee naar het podium. de robots begonnen met praten.
'ha-allo' zei freddy met een krakende stem, doordat hij een robot was 'en we-elkom bij fre-edy fazbears pi-i-izza"
'he-ebben jullie e-er zin i-in?' riep chica
'jaaaa!'schreeuwde charlot boven alle kinderen uit
'mooi zo-o!' vervolgde freddy
'la-aten we gaan ro-o-cken!' bonnie hield zijn gitaar omhoog.
terwijl de muziek begon giong iedereen aan tafels zitten en kreeg pizza geserveerd.
ik keek door het raam naar buiten, er stond een meisje te huilen, ze had verwaarloosde kleren en zag er vermagert uit. meteen borrelde er een golf van medelijden bij me op. niet veel later kwam er een auto aanrijden, die stopte, er stapte een man uit die hurkte naast het meisje en haar vol liefde aankeek. het meisje stopte met huilen.
Reageer (1)
I like it <3
9 jaar geleden