||47||
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Ehm, hij wist donders goed dat hij verliefd is op Zayn en dat het niet zomaar over gaat.
7 jaar geledenIets wat hij nog geprobeerd heeft en nu overvalt het hem dat hij van Zayn houdt???
Maar wat ik me vooral afvraag is waarom staat er "ik hield van Zayn"??
Alsof het verleden tijd is? Hij ziet er vast verhit uit door het zoenen dus is het dan niet
dat het houden van is? Je weet wel, tegenwoordige tijd.
Niall?!?!?!?! Trek die bek van je open en vertel hem hoe jij je voelt. Het lucht op.
Geloof me. En wat Zayn er mee doet, moet hij weten maar jij bent het kwijt.
De anderen zullen het wel begrijpen als je uiteindelijk niet verder kan met de band.
Vooropgesteld dat je hun verteld wat er aan de hand is.
xxx
EINDELIJK NIALL BESEFT HET!!!!!
9 jaar geledenOMG ik ben echt kapot.. Mijn werkdag was laaahhaaannngggg
Maar je stukje is awesome!! Maar toch vind ik dat Zayn wel ff duidelijker mag zijn tegenover niall omdat hij ook met perrie heeft (maar misschien is dat al uit maar weet niall dat niet) en niall moet niet zo bang zinn. Ik snap het wel maar anders moet hij er met Zayn over praten
Love you
X
Oh, dat einde!!! Echt, ik zit hier te smelten! Niall is zo aslshsjbsljfslf schattig (zeker met Zayn!)
9 jaar geledenEn het is echt leuk dit nu te lezen, en het gevoel te hebben dat hij nog steeds bij de rest van de jongens hoort, en niet weg is uit 1D (nog een extra reden om verliefd te zijn op je fantastische story)
Nog een fijn weekend!