Foto bij I fell for you ~232~

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • magiclove

    Aww zo cute, Sev is zo lief en schattig bij Jess! Oh die 2 zijn voor elkaar gemaakt (:
    zoals ashleyG schrijft, anti depressiva werken pas na 6 tot 8 weken. Mijn broer zit namelijk sinds 4 maanden aan anti depressiva. In het begin voelde hij zich echt rot en eens de kaap van 6 weken gepasseerd begon het beter te worden.
    Oh al denk ik dat Sev bij sommige kindjes stiekem van binnen zou smelten ^^
    Oh hoe cute zou het zijn moest er een mini Sev rondlopen (; haha al zou dat niet meteen zijn, ik denk dat Sev stiekem wel een goede vader zou zijn.
    Snel verder

    8 jaar geleden
  • ashleyG

    Ik studeer verpleegkundige :) ik heb een kleine aanvulling :) anti depressiva werken pas na 6 tot 8 weken (dan hebben ze pas een positief effect )en tot die tijd voel je je meestal alleen maar slechter. Vaak plegen mensen in die tijd zelfmoord. Het zijn hele heftige medicijnen die je eerst slechter laat voelen omdat je lichaam vaak eerst hersteld (je kan weer slapen bijvoorbeeld) maar je gedachten verdwijnen niet voor die 6 tot 8 weken . En heel veel mensen vinden dit lastig omdat ze de energie hebben om iets te doen maar het mentaal niet aan kunnen . Dit weet ik ook alleen maar door mijn opleiding XDIk vind Sevvie heel schattig en ben blij dat jess het leuk vind :)

    8 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Maar alsnog....
    Awh Severus laat weer eens zijn zachte kant zien (H)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen