1.9
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
Hahahah ik kan niet boos worden op Violet. Ik kan er gewoon niet over uit wat Harry gedaan heeft. Maar ik waardeer zijn pogingen tot een gesprek wel, en dat stalkerige laat toch wel een zwakte zien in die o zo grote jongen. Oké, dan nog wat: hoe kunnen haar ouders zo niet supportief zijn?
9 jaar geledenhet weetje over alcohol en REM slaap kan ik mooi bij mijn collectie voegen.
Ik hoop voor violet dat ze niet het merk voor oudere dames rookt
Ik vindt het echt een enorm mirakel hoe sommige meisjes het voor elkaar krijgen van hun BH een handtas te maken.
9 jaar geledenIk wou dat ik dat ook kon hahaha
En ik vindt Louis geweldig haha. Oké, hij lokt het misschien wel uit, maar Louis is nu eenmaal iemand die zijn mond niet houdt als hij iemand niet mag. In Zayn ben ik erg teleurgesteld. Perrie verdedigt hij zo, net als Naughty Boy, maar zijn fans niet. En hoe hij daarna terug krabbelde, toen hij wss besefte hoeveel volgens hij had verloren, ja idk.
Ik kijk het nog wat aan hahaha.
En ik ben nog steeds zo jaloers op jou schrijfstijl, serieus, ga een boek schrijven en neem mijn geld pls.
Echt heel mooi geschreven! Ik zat er echt helemaal in en ik was net zo boos als Violet. Wat ze beide zeiden, was inderdaad niet heel aardig, maar zeer goed te begrijpen. Ik heb zelf ook geen controle over ook maar iets dat ik doe en/of zeg als ik boos ben, dus ik kan me goed inleven in beide.
9 jaar geledenEn ja... Die Zayn/Louis bitch fight... Miijjjjnnnnn god!
Anyways... Top stukje en ik kan niet wachten op de volgende!
Hmmmm..
9 jaar geledenSnel verder alsjeblieft?
Je schrijft echt super!