lees ook mijn andere verhaaltjes.

Ik ging tegen een boom aanzitten. Het zou nog wel even duren voordat hij terug zou zijn. Ik sloot mijn ogen en dacht aan alles wat er was gebeurd sinds ik hem kende. Ik was een vampier aan het worden, Mayena had hem ontvoerd en ons bijna vermoord, Jonas zorgde voor ontzettend veel problemen, en... Maar verder kwam ik niet. Ik voelde ineens iets in mijn buik, en ik hapte naar adem. Snel legde ik mijn hand op mijn buik. Ik voelde het weer. Was ik zwanger?! Ik dacht terug aan het gesprek dat ik met Jeremy had gehad. Ik had hem gezegd dat ik niet perse kinderen wou hebben. En dat had ik ook niet gewild. Maar... nu ik zwanger was, wou ik het kindje wel houden. Ik hapte weer naar adem toen ik het kindje weer voelde bewegen. Ik wist het nu in elk geval zeker. Ik was zwanger. Hoelang zou ik het al zijn? Ik wist van school nog wel dat baby's in de buik van de moeder na ongeveer 2 tot 3 maanden begonnen te bewegen. Ik rekende het uit in mijn hoofd. Het klopte wel. Ik was al een paar maanden niet ongesteld geweest. Maar ik had gedacht dat dat kwam door iets vampierachtigs.
Zo bleef ik heel lang zitten. Ik had mijn hand op mijn buik en mijn ogen dicht, toen Jeremy terug kwam. Hij schrok toen hij me zo zag zitten. 'Lara, wat is er?' vroeg hij. Ik deed mijn ogen open en glimlachte. 'Ik ben zwanger..'

Reageer (1)

  • DewiiS

    Leukleukleuk!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen