Foto bij 036.

Sorry voor het lange lange wachten, maar ik heb het echt ontzettend druk =(
En nu had ik eigenlijk nog steeds geen tijd om te schrijven, maar jullie hebben al zo lang gewacht....
Echt sorry =(

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • magiclove

    snel verder!

    9 jaar geleden
  • Mustee

    Louis you asshole, pussy!
    En wat betreft Zayn, it was a dick move from a dickhead.

    9 jaar geleden
  • Iluna

    Ik vind het ook wel heel erg jammer wat er tussen Zayn en de andere jongens aan het gebeuren is... Hij had wél beloofd dat ze vrienden zouden blijven, en hij had hen zo lief bedankt in zijn speech, dus ja... En wat Naughty Boy aan het doen is, dat kan al helemaal niet!! Ons en de jongens zo beledigen, dat is er zwaar over!
    Maar dan nog vind ik het jammer dat Zayn volledig aan het breken is met alles wat met One Direction te maken heeft, ik zal hem echt missen... En door zich zo te gedragen tegenover Harry, Louis, Niall en Liam maakt hij het enkel nog erger voor de fans, natuurlijk...
    En ik ben het volledig eens met wat je zegt: zonder One Direction en de fans zou hij niet staan waar hij nu staat, dus ik vind het wel behoorlijk onbegrijpelijk dat hij er plots niet meer mee te maken wil hebben...
    Maar oké, eventjes over je verhaal: SUPERHOOFDSTUKJE!!!
    Wauw, echt, ik ben zooooooooooooo verliefd op deze hele story én op Allison en Louis!! Echt waar, die twee zijn meant to be, zeker weten!!
    Maar ik vind het wel jammer dat Louis niet naar haar toe gegaan is, al snap ik wel waarom... Ik hoop stiekem gewoon dat er snel terug iets zal gebeuren tussen hen!
    Alle reacties, abo's en kudo's zijn meer dan verdiend!!
    xxx

    9 jaar geleden
  • Krios

    Hetzelfde als jou. Precies dat!
    Naughty Boy zit Louis wat uit te maken, en dan gaat Zayn Louis ook uitmaken!
    Wij hebben hem zo veel gesteund en in de tijd dat Zayn weg was, en het fandom gebroken was, heeft Zayn ons niet gesteund. Alleen Louis, Harry, Liam en Niall. Ongelofelijk is dat.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen