I fell for you ~230~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Haha, die balpen.
7 jaar geledenhaha ja typisch ziekenhuisbezoeken. Ik heb ooit eens 3 uur op de spoed gezeten (lees wachten voor het mijn beurt was) omdat ik een gescheurd ligament had aan mijn duim. Voor mij zat er een man met een bamboetak door zijn hand. Je zou zeggen dat dit dringend is maar de spoeddienst zei enkel dat zolang die tak nog in zijn hand zat, het geen kwaad kon dat hij nog moest wachten. Echt vreemd, alsof je daar om geeft? Ik zou dat zo snel mogelijk uit mijn lijf willen, dat was kei ongemakkelijk voor die mens. Die moest zijn hand echt stil houden en ik kan geloven dat het na 2uur en een half wel vermoeiend is. Tot overmaat van ramp kwam toen Sugar Jackson met zijn vrouw binnen en ging bevallen net toen het zijn beurt was en is die mens het dus afgetrapt.... Yep ik heb echt top ervaringen op gebied van ziekenhuizen. Net zoals domme antwoorden dat sommige dokters kunnen geven Met mijn duim zei die: Oh dat zou precies niet mogen dat je jou duim zo ver kan klikken...
8 jaar geledenWaarom denk je anders dat ik kom? Niet omdat ik graag een foto van mijn hand wou hoor...
Haha hopelijk heeft Sev niet zoveel pech zoals mij toen ;p Anders zal hij al snel een paar mensen vervloeken ofzo ;p Hopelijk geraken ze snel uit het ziekenhuis.
Snel verder
Jes en Sev zijn wel een beetje ongeduldig he.... Naja sevvie wordt in iedergeval nu wel geholpen. En ik hoop heel erg dat ze morgen nog naar het hotel kunnen.
8 jaar geledenDeel 5, want dan kan ik mijn haat voor Umbridge helemaal uitleven
kan ik straks ook doen bij dit verhaal, bereid je maar voor....Maar ook omdat ik DA echt heel tof vind.... En dat gevecht in het ministry of magicAhh, pen struggles
8 jaar geledenMijn nieuwste hond is laatst geopereerd want ze had twee tumortjes in haar buik en om te voorkomen dat ze de hechtingen eruit trekt moet ze (als er niemand bij is, zoals 's nachts) een soort rompertje aan en zonet legde ik haar mand even goed en wurmde haar pootjes uit dat ding (want die krijgt ze er op de een of andere manier in, maar niet meer uit) en liet haar in haar mand gaan, want ze kruipt bij onze andere hond in de mand (die mand is groot, maar de hond ook (het is een labrador en de nieuwste is een beagle)
En ze was bezweet, dat is zielig
Maar goed, over dag hoeft ze hem niet aan, tenzij we weggaan en de hondjes alleen thuis zijn.
Tuurlijk moeten ze niet kanger wachten!!
Straks is er geen romantisch ding, en wat vind Dumbledore hiervan?? Hmmmmm.........
Die vind t we, best denk ik,
Snel verder??