Foto bij || Impress 1.

Ellie Louise Green

"Louise!" wordt er geroepen, maar ik geef er geen antwoord op en loop op mijn gemak de gang door om naar buiten te gaan. "Louise wacht nu even!" Met een zucht blijf ik stil staan, om me vervolgens om te draaien en mijn beste vriendin aan te kijken. "Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat je me geen Louise moet noemen?" mompel ik met een zucht. "Ja sorry, ik weet het, maar ik moet je echt iets vertellen!" zegt Lauren, met een big smile op haar gezicht. "Goed, maar kunnen we dan eerst naar buiten, zodat ik kan gaan zitten en wat eten voordat de pauze alweer voorbij is?" Al knikkend loopt Lauren voor me uit, en met een lach loop ik achter haar aan.
"Wat is het dat je me wilt vertellen, en waar je zo enthousiast over bent?" vraag ik haar dan, als we eenmaal buiten op het bankje zitten met allebei een boterham in onze hand. "Ik heb echt de beste app ever gevonden! Ik zweer El, dit moet je echt downloaden!" Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik mijn beste vriendin aan, en neem een hap van mijn boterham. "Sure, maar mag ik dan ook nog weten waar je het over hebt?" Voor even kijkt ze me bedenkelijk aan, maar pakt dan al gauw haar iPhone erbij, terwijl ze iets mompelt dat op "ohja" moet lijken. Ik grinnik zacht en eet op mijn gemakje verder.
"Kijk, ik zal het je laten zien!" zegt Lauren weer, terwijl ze haar telefoon onder mijn neus schuift. Met een grinnik duw ik haar arm wat omlaag, zodat ik het beter kan zien. "Dit is Fling." Ik kijk haar met een lach aan. "Fling?" grinnik ik, terwijl ik mijn boterham op eet. "Ja, doe nu niet zo ongeduldig en laat me uitspreken." zucht ze, terwijl ze de app opent. Ik schud grinnikend mijn hoofd en kijk met haar mee.
"Eh.. Laur, wat doe je?" vraag ik als ze duidelijk een foto van me wilt maken. "Ben stil en lach nu maar." Ik frons even, maar lach vervolgens. "Perfect!" glimlacht ze, als ze de foto heeft genomen. "Wat ga je er mee doen als ik vragen mag?" "Kijk en leer Ellie." Die blik op haar gezicht zegt me al genoeg. Met een zucht knik ik, en kijk met haar mee naar de foto die ze net heeft gemaakt, waarna ze op een knopje drukt en mijn foto verdwijnt.
"What did you just do?" vraag ik verward. "Ik heb je foto net naar vijftig random mensen verstuurd, leuk hè? Ik zei toch dat deze app geweldig is." zegt ze, terwijl ze me met een glimlach aan kijkt. "Wat heb je gedaan?" vraag ik weer, waardoor Lauren zucht.
"Fling is een app waarmee je foto's kunt maken, en die worden dan verstuurd naar vijftig random mensen over de hele wereld, en als iemand dan reageert dan kun je met elkaar chatten. Snap je het dan echt niet?" Ik schud zuchtend mijn hoofd. Echt weer iets voor haar. "Dus je wilt zeggen dat je net een foto van mij hebt verstuurd naar mensen die je niet eens kent? Wat is daar leuk aan?" Lauren kijkt me lachend aan, en knikt terwijl ze weer op haar mobiel kijkt en vervolgens naar mij. "Yup, en je hebt nog succes ook." grijnst ze, terwijl ze haar telefoon weer voor mijn neus houdt.
"Weet je wel wat voor een creeps daarop kunnen zitten?" ga ik weer verder. "Relax, mij is het nog niet overkomen, en kijk eens wat voor een leuke jongen dit is!" zegt ze met een glimlach. Ik kijk even op haar mobiel, en zucht als ik zie dat er iemand heeft gereageerd.

×××

First chapter, yay!
Ik weet het, dit was niet het leukste en beste hoofdstukje ooit maar het moet nog een beetje op gang komen dus het wordt leuker! (:
Eigenlijk was het plan om dit pas morgen te activeren, maar we konden niet onze 100 (!!) abo's langer laten wachten. Echt heel erg bedankt <3
Lots of love xox.

Reageer (3)

  • LoveIron


    Oehh, orgineel! Ik ben nieuwsgierig!
    Ben het wel met Louise eens, straks is het een pedofiel of zo, brrr

    9 jaar geleden
  • DreamyHoran

    Snel verderr!
    x

    9 jaar geleden
  • limerence

    Oeeh, gaat ze Liam via die app ontmoeten? ^^

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen