Foto bij idontwannabeyourfriend;EIGHTEEN.

ik ben hypeeeeeeeeeeer. (:
en omdat ik inspiratieloos ben schrijf of eigenlijk typ ik niet meer zo goed,
kortkort sorrryyy.

ambers point of vieuw.

de bel gaat, daar zal je justin hebben, ik doe de deur open en word begroet met een kus op mijn wang, 'mooie pyama' lacht hij, terwijl hij me bekijkt, ik word een beetje rood 'hahaha, erg grappig justin.' hij kijkt me onschuldig aan, 'sorry, alleen die beertjes..' en hij schiet in de lach, ik kijk hem een tijdje dom aan en begin ook te lachen. zo lachen we een beetje, totdat ik me besef dat hij nog steeds buiten staat, ik laat hem binnen, hij begroet mijn moeder en we lopen naar mijn kamer waar we op mijn bed gaan zitten 'dusss..' begin ik 'dusssssssss?' egt hij terug. 'uhm, wil je wat drinken?' en ik sta op, hij pakt mijn hand en trekt me terug op bed 'nee, ik uh.. stamelt hij. 'je wat? lach ik 'nou, ik vroeg me af, mischien gaat het te snel en nouja wil je mijn vriendin weer zijn? uhm als je het niet wil snap ik het wel hoor ik bedoel je hebt me pas vergeven en..'ratelt hij maar door ik begin te lachen, 'sst, laat mij nou is, ja justin ik wil je vriendin weer zijn, heel graag zelfs' hij krijgt een lach op zijn gezicht, ik buig mijn hoofd voorover en geef hem een kus op zijn wang, hij kijkt me even aan met die blik, die me altijd laat smelten 'oke,oke... zucht ik.. en ik zoen hem nogmaals alleen deze keer op zijn mond.

Reageer (6)

  • Juvenile

    OEHH I DO IT LIKEY LIKE.
    ik hou van dit verhaal.
    tenminste eentje, waar ze elkaar..
    in het begin haten ;D!
    zegmaar dat is leuk, maar om te lezen wel!
    snel verder ! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen