Foto bij the fotoshoot

de titel zegt het de fotoshoot xd

ik woord naar de visasight gebracht die men wat met men haar begint the doen ik kijk wat voor me uit iedereen is bezig met alles en nog wat.
als de visagist klaar is woord ik naar de stylist gebracht die me en setje kleren geeft van Replay.
ik kleed me om in en kleed hokje en loop dan naar het vel.
''oke Louise laat je van je stoerste kant zien'' zegt de fotograaf.
ik knik en er woord en rgoot rood blok voor het vel geschoven waar ik op moet zitten.
ik kijk recht in de camera en de fotograaf begint plaatjes te schieten.
''prachtig...mooi..ga zo door'' woord er gezegt en ik begin wel stiekem van al die aandagt te genieten.
de fotograaf laat zen camera weer zaken en glimlacht.
''okej maak je maar klaar voor de volgende shoot'' zegt hij.
ik spring van het blok en loop naar de visasighte die me en prachtige fluwe gele maar kote jurk geeft.
ik kleed me weer om in het kleedhokje en zie dat het hele decor is verbouwd.
er ligt zand op de grond en het groene vel is opeens en strand achtergrond gewoorden er stana ook nog is twee kartonnen palmbomen.
ik grinnik deze shoot kon ook gewoon op en echt strand.
ik loop naar het decor en ga klaar staan.
''oke Lou hou het rustig luchtig en gewoontjes'' zegt de fotograaf ik knik weer en ga dan in het zand zitten en kijk met en zwoele blik in camera.
ik ga weer staan en draai en rondje om men eigen as en glimlach lief naar de camera.
de complimenten vliegen me om de oren maar voor ik het weet is de test shoot alweer afgelopen en sta ik weer in men gewone kleren.
ik loop de studio uit door de wachtkamer naar langs de balie naar buiten en voel men mobieltje trillen en neem op.
''halo met Louise''
''Louise me tje moeder ik heb geweldig nieuws voor je''

Reageer (1)

  • LovesDemiL

    Snel verder,,'

    Qat zou het nieuw zij//(hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen