De moeder van Gwen kijkt heel verbaasd naar Gwen. Gwen vraagt wat er is. De moeder van Gwen wilt Gwen even spreken op de gang. Gwen en Mandy snappen er echt niks van. De moeder van Gwen vind dat Mandy weg moet. Gwen vraagt:"wrm moet ze weg, het is mijn vriendin!". Maar ze wilt het toch en zegt dat ze later zal zeggen waarom. Gwen loopt naar Wendy toe en zegt dat Wendy het huis moet verlaten en dat ze de volgende dag kan zeggen waarom. Wendy loopt half huilend het huis uit, en stapt op haar fiets. Ze rijd weg en draait geen een keer om. Gwen loopt gelijk naar haar moeder en vraagt waar dat op sloeg. De moeder van Gwen zegt dat ze de vader van Mandy kent en dat hij een een alcholist is.'een alcholist!!, zegt Gwen. De moeder van Gwen zegt ja met een verschikt gezicht. Gwen vraagt hoe ze dat weet en haar moeder antwoordt dat ze op school heeft gezeten met de vader van Mandy. Vandaar dat ze het weet denkt Gwen. Gwen gaat naar haar kamer. Ze heeft de skype van Mandy. Zalt ze bellen? Ze is al thuis. Gwen belt Mandy. Mandy weigert het gesprek dus ze is vast boos of verdrietig. De moeder van Gwen roept om te eten. Gwen blijft in haar kamer en gaat slapen omdat ze even genoeg van alles heeft..

Reageer (2)

  • Dylo21

    Gwen krijgt een slechte indruk daarop.

    9 jaar geleden
  • Allmilla

    Dat Mandy's vader alcoholist is wilt toch niet zeggen dat ze geen vrienden mogen zijn?!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen