Het meisje zegt:"Je hoeft niet zenuwachtig te zijn". Maar dat is ze dus wel. Hun mentor stelt zich voor en nu is het de beurt aan de kinderen. Ze moeten 1 voor 1 opstaan en zeggen hoe ze heten, hoe oud ze zijn, en wat hun hobby's zijn. Toen Gwen aan de beurt was durfde ze niet op te staan, en zei:"ik durf niet". Dan zeg de mentor dat ze mag blijven zitten en even vertellen. Ze zegt dat Gwen heet, 13 jaar oud is en dat haar hobby shoppen is. Als ze klaar is zegt het meisje naast haar:"ik hou ook van shoppen. Gwen zei toen"ow leuk zullen we misschien een keer samen shoppen". Mandy was enthousiast en wilde graag een keer samen gaan shoppen met Gwen. Toen ging de bel em het was pauze. Gwen loopt uit het lokaal en Mandy blijft bij Gwen. Ze blijven een beetje praten, en ze zeggen dat ze elkaars BBF'S zijn. Toen kwamen er twee jongens, Tim & Jordy. Toen werd Gwen weer een beetje verlegen. Maar ze kwamen er een beetje bij staan en ze lachten met elkaar. Naar een lange tijd was ze schooldag klaar. Mandy en Gwen liepen samen naar de fietsenrekken. Als ze daar staan zegt Mandy:"Zullen we bij mij of jou afspreken?" Gwen zegt:"Ja tuurlijk, zullen we naar mij gaan". Mandy antwoord ja. Ze fietsen naar het huis van Gwen. Gwen is het verhaal aan het vertellen van dat ze heel zenuwachtig naar school ging en dat ze dacht dat ze geen vriendinnen zou krijgen. Mandy lachte en zei:"Je heb mij nu toch". Gwen lachte en zei dat ze daar heel blij mee was. Onderweg moesten ze een omweg nemen omdat ze de weg moestten maken. Eenmal waren ze aangekomen en zetten ze hun fietsen in de achtertuin. De moeder van Gwen loopt naar buiten en Gwen zegt:"Kijk dit is mijn nieuwe vriendin".

Reageer (4)

  • Dylo21

    Zal ik op letten AngelWriting! Maar ben ook maar een kind van 13 ;). En zandkit, het verhaal word inderdaad verteld.

    9 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Ik ben het eens met Angelwriting

    9 jaar geleden
  • Scara

    Vreemd dat het bij het eerste hoofdstuk de-tijd-van-nu was en nu plots de-tijd-van-toen.
    Probeer één tijd aan te houden. Tenzij iemand verteld over wat ze ooit heeft gedaan ofzo.

    9 jaar geleden
  • AngelWriting

    Gebruik leestekens zoals ? En !
    Je hoeft ook niet de hele tijd:
    Zegt Mandy: "zullen we bij mij of jou afspreken?"
    Maar
    'Zullen we bij mij of jou afspreken?' Vraagt Mandy vrolijk.
    Sorry ik geef alleen tips omdat dit heel irri is om te lezen.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen