7 maanden geleden alweer... Jezus jullie zullen vast denken, waar is die geweest?
Nou overal en nergens om eerlijk te zijn. Mn leven is de laatste tijd druk geweest, iets te druk als je het mij vraagt.
Ik zal jullie een kleine upgrade geven:

Ik loop nu stage 33 uur in de week, op maandag school, nachtwerk bij een club, vriendinnen en dat ook nog is een vriend. Dat alles in een klein weekje gefrot. Maar goed ik heb verder niks te klagen!
Ik ben nu met mijn geliefde al bijna 8 maanden samen. Wat vliegt de tijd toch, als je plezier hebt! Ik heb me nooit voor kunnen stellen wat er nu leuk is aan een vriend, ik dacht altijd wat moet je met een vriend als je vriendinnen hebt maar geloof me een vriend hebben is zooooo leuk en gezellig. Vooral als je een relatie hebt zoals ik. Niet om op te scheppen of om jullie jaloers te maken hoor of iets anders. Maar mijn vriend is niet alleen mijn vriend, hij is ook mijn beste vriend. De gene waarmee ik uren lang samen kan zijn, de gene waar tegen ik alles kan vertellen. Hij betekend alles voor me.

Maar genoeg geslijm over vriendjes! Hoe is het met jullie??

Ik beloof jullie dat er snel hoofdstukjes komennnnnn

Reageer (1)

  • xEvax

    snel verderrr

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen