Foto bij idontwannabeyourfriend;SEVENTEEN.

waaaaaaaarom doen die plaatjes het niet! ugh.

amber point of vieuw.

-die avond-
ik lig op bed met een lach op mijn gezicht, ik en justin hebben gezoend, wauw ik heb hem echt gemist. mijn moeder is echt helemaal blij en hyper, het zelfde geld voor justins moeder omdat ze blij zijn dat we niet echt ruzie meer maken maar zelfs gezoend hebben, ik kan het zelf echt niet geloven justin en ik, dat kwam nooit meer goed, dacht ik altijd. blijkbaar wel, ik hou van hem, heel veel, na de zoen, liep hij nog even mee naar binnen, om wat te drinken en praten en toen, ging hij maar naar huis zich omkleden omdat hij helemaal nat was van de regen, net als ik trouwens, we begonnen net aan onze afscheidszoen -uhum- haha, en toen kwam mijn moeder binnen oepsss, helemaal blij zij, ik nam afscheid van justin en ging douchen, daarna ging ik beneden eten en nu zit ik dus op mijn kamer, ik start mijn laptop op.het is een beetje saai op de computer en ik besluit even op facebook te gaan waar ik een berichtje heb van julie,ámbeeeeer, morgen gaan ik, ryan en justin na school het park in ga je meee?
xoxo.
ik glimlach en stuur een berichtje terug dat ik meega, ik pak mijn mobiel en bel justin,

justin point of vieuw


ik ben net bezig met alles vertellen tegen ryan wat er vanmiddag is gebeurd,als mijn mobiel gaat, het is amber ik krijg een lach op mijn gezicht en neem op,
hee, met justin?
hoi, hoor ik aan de andere kant van de lijn 'heb je zin om langs te komen?' ik antwoord haar dat ik niet kan omdat ryan hier zit.. 'dan gaat ryan toch mee' roept ze hyper 'oke, ik zal het even vragen' ik vraag het ryan maar hij zegt dat hij naar huis moet, strafwerk. 'strafwerk..' zeg ik tegen amber, en ze begint te lachen 'op de eerste dag? ' 'haha ja, maar ik kom eraan totzoooo' ze zegt ook gedag, en ik loop met ryan naar beneden we zeggen elkaar gedag en hij stapt op zijn fiets..

Reageer (4)

  • Juvenile

    en dan flikkert hy van zijn fiets, en dan lacht Justin zich ECHT dood van het lachen, okay ikben gemeen ;3

    1 decennium geleden
  • floepii

    verder!!!

    1 decennium geleden
  • minelove

    veerdere

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen