||42||
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
*rolt over de grond van het lachen*
7 jaar geledenDie eikel die foto's maakt, worden tegen hen gebruikt. Hoe dom en achterlijk zijn deze jongens!!!!
Maar goed, verkrachting kan ook aan het lijstje toegevoegd worden.
Vraag me af hoe lang je dan achter tralies gaat. Voor 5 jaar??? Ik zou het niet weten maar ik hoop langer.
En als medeplichtig te zijn, dat alles met voorbedachte rade is. Reken er maar op dat ze achter tralies gaan.
Wat pas echt idioot is, is dat je nooit maar dan ook nooit zomaar regelrecht een andere man penetreert.
Dat doet enorm zeer voor beide mannen. Wat voorbereiding is dan echt belangrijk.
Niall zal niet eens in staat zijn om te kunnen zitten en zelfs lopen zal pijn doen.
xxx
Wat is dit nu weer voor een niet leuk stukje op m'n verjaardag (
9 jaar geledenI dont Like thisssss
Noo
Noo
Noo
This ISNT good
Ik duw malik nu in een vliegtuig richting Ierland. En dan kan t me niet schelen dat hij misschien net t ja woord zegt tegen pezz. I DONT GIVE A FUCK MAAR ZAYN JE BECOMING BOYFRIEND IS IN PIJN OKE!
Still dont Like this
ELLLLLLIIIIEEEEEEEEEEE
THIS
IS
SO
NOT
COOL
!
X
Jeeeeeeetje.....
9 jaar geledenBeter komt dat tweede stukje van vandaag snel!!!
Ooooh, ik haat die jongens zo hard, hé!!! Hoe kan je nu zoiets doen!!
9 jaar geledenMaar wel weer prachtig geschreven, jij! Echt waar, je kan Nialls emoties zo goed weergeven, meid!
En natuurlijk willen wij nog een extra stukje, wat dacht je?
xxx