I fell for you ~226~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
De man moet toch eens in therapie gaan hoor, dat met die zelfverwonding, dat is niet normaal. Hij moet zijn trauma's eens verwerken in plaats van ze te verdringen. Zodat hij verder kan met zijn leven zonder het hem nog zo teistert.
7 jaar geledenErgens is Michel best wel een eikel...
7 jaar geledenEen eikeltje die uit de boom, zo, 'oeps' plotseling op de grond kan neervallen!
Michel! Niet doen! Sev luister naar Jes en ga met haar naar het ziekenhuis! Ik denk echt dat dat helpt! Ja goede benaming, een dwarse sukkel ;p
8 jaar geledenGoede lip conditie, ik kan heel lang achter elkaar spelen. Maar verder is mijn conditie best wel slecht... oeps..
We zijn zeg maar allebei net jarig geweest, hij 10 maart ik 13 maart. Tja we hebben er nog niet echt real-life (dus niet whatsapp) er over gepraat over 'ons'. Hij zit nu ook in Rome met school. Maar ik heb het ook al wel duidelijk gemaakt, dat ik nog niet seksueel geïnteresseerd ben. En hij respecteert dat. Maar nee ik ben nog niet bij hem thuis geweest.
ijs is trouwens heel lekker om midden in de kantine met chocolade hagelslag op te eten.... (oeps)
Kudo!!
Ok heb zaterdag mijn enkel gebroken en nu zit ik hier maar op een bank te liggen. En maandag moet ik worden geopereerd. Alsof het niet erger kan
8 jaar geledenOh nee, Sev geef voor deze keer gewoon toe...
8 jaar geledenJullie kunnen niet zonder elkaar! Stoute Michel, dat was niet zo lief al wil je Jess gewoon beschermen...
Ja het ging over dezelfde tweet. Bij ons werd er overal gezegd dat het een grap was dus weet het niet echt wat het nu zou zijn. Al moet ik zeggen dat dat vast niet de enige school zal zijn waar zo een dingen gebeurt zijn. Vroeger op mijn vaders werk zat er een vrouw die juichte tijdens 9/11 (die werkt er nog maar is enorm bijgeschaafd op dat soort zaken, die heeft schrik voor haar leven en familie enz)