Foto bij 11

21-02-2015 11:00

Als ik op mijn horloge kijk is het al 11 uur. Ik zit thuis op de bank en mijn ouders vragen me vanalles. 'Hoe was het?' 'Hoe ziet ze eruit?' 'Heb je het wel veilig gedaan?' Ik kijk mijn moeder verbaasd aan. 'Mam, we hebben helemaal niks gedaan..' en ik zucht diep. Wat kan mijn moeder soms overbezorgd zijn. Dan gaat mijn telefoon. Ik kijk op het scherm en als ik Katy's foto zie neem ik gelijk op. 'Hey Katy, Whatsupp?' 'Oh is dat haar?' Fluistert mijn moeder. 'Mam, ik zit aan de telefoon, dan kun je er niet zomaar doorheen gaan zitten praten!' zeg ik en steek mijn tong uit. 'Hey, ik wilde dus vragen of je zin het om mee naar de kermis te gaan, samen met Jasmin?' Vraagt Katy. 'Ja, gezellig!' 'Oh, en.. Wacht wat moest ik nou zeggen Jasmin?' Ik hoor allemaal gefluister en gegiechel op de achtergrond. 'Hallo? Ben je er nog?' 'Oh, ja sorry.. Hier komt Jasmin even, ze wilde je wat vragen..' Weer gelach en deze keer veel gegil van Jasmin. 'Gaat het nog wel goed daar?' en ik moet lachen. 'Ja, ze durft het niet zelf te vragen, maar ze vroeg zich af of je je knappe vriend wilde meenemen?' 'Welke knappe vriend?' 'Ja, eh... Hoe heet hij nou, het was iets met een l..' 'Dat kan Liam of Louis zijn, dus welke van de 2?' 'Ja, Liam, die bedoelde Jasmin..' Weer gegiechel. 'Ik zal het vragen.' Antwoord ik. En ik hoor gejuich op de achtergrond. 'Nou, hoelaat spreken we dan af?' 'Half 2 bij de kermis! Doeg schat!' 'Bye, tot dan!' en als ik heb opgehangen glimlach ik even. Wat zijn die 2 een gestoord duo.

21-02-2015 14:00
'Hey, Hallo! We staan hier!' Ik zie 2 zwaaiende meiden voor de botsauto's staan. Samen met Liam loop ik er naartoe. 'Hey, hoe is het?' en ik geef Katy een zoen. Ik zie Jasmin helemaal stralen als ze ziet dat Liam erbij is. Om Liam mee te krijgen was niet zo moeilijk. Hij vindt de kermis ten eerste geweldig en dat vind hij Jasmin ook, dus dat was niet zo moeilijk. 'Volgensmij vind Jasmin Liam leuk..' Katy kijkt me veelbetekenend aan, en ik weet dat ik gelijk heb. We laten Liam en Jasmin alleen en spreken om 15:00 weer bij de botsauto's af. Katy en ik lopen als eerste naar onze lievelings attractie: De Impact. We kopen een kaartje en gaan zitten. Als hij begint pakt Katy mijn hand stevig vast. 'Ik dacht dat je deze attractie zo leuk vond?' Schreeuw ik boven de muziek uit. 'Ja dat klopt!' Schreeuwt ze terug. We gaan steeds harder en Katy knijpt ook steeds harder in mijn hand. 'Je hoeft niet bang te zijn!' Schreeuw ik 'Want ik bescherm je!' En zo gillen we samen tot de attractie voorbij is. Helemaal buiten adem komen we De Impact uit. 'Ik wist niet dat dat ding zo hard ging..' Zegt Katy. 'Ja, ja.. Stiekem vond je het gewoon doodeng!' zeg ik pestering en geef haar een klein duwtje. 'Ja, oke, ik vond het doodeng, nou je zin?' Zegt ze. Ik knik met een grijns en we barsten in lachen uit.

21-02-2015 14:50
Als we naar de botsauto's lopen zijn Jasmin en Liam nergens te bekennen. We lopen een rondje en zien ze uiteindelijk zitten in De StreetDance. Alleen krijgen ze volgensmij niks mee van de hele rit. Katy en ik kijken elkaar verbaasd aan maar moeten dan lachen. Liam en Jasmin schrikken op uit hun zoenpartij en kijken ons beschaamd aan, en het enige wat Katy en ik kunnen doen, is lachen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen