Foto bij Meet the Cullens

'Waarom kom je niet in de pauze bij ons zitten?' vroeg Alice toen de bel ging. 'Is goed.' zei je. Jullie liepen de kantine in en gingen naar de tafel waar de familie van Alice zat. 'Dit is Mila, Mila dit zijn Jasper.' en ze wees naar de jongen met het blonde haar. 'Emmett.' nu naar de gespierde jongen. 'Edward.' Edward keek op en gaf je de prachtigste glimlach die je ooit had gezien. 'Rosalie.' een meisje met blonde haren glimlachte naar je. 'Hallo.' zei je verlegen. Rosalie maakte plaats voor je vrij dus je ging naast haar zitten. Jullie praatte over je auto, shoppen, make-up. Je hoorde Edward naast je opvallend hard zuchten. Emmett schoot in de lach. Je nam een hap van je appel terwijl Rosalie door praatte over haar kledingkast. Je luisterde geïnteresseerd. 'Misschien kunnen we samen een keer gaan shoppen.' stelde Alice voor. Jullie knikten. 'Misschien zaterdag?' stelde je voor. 'Ja is goed.' zeiden ze. 'Maar is die rode porsche van jou?' vroeg Rosalie. 'Ja, ik heb hem vanmorgen van mijn vader gekregen.' zei je trots. Jasper was opvallend stil. Je voelde je daardoor niet echt op je gemak. Even later voelde je je in een keer goed en ging je enthousiast met het gesprek door. De bel ging en jullie stonden op. 'Wat heb je nu?' vroeg Rosalie. 'Gym.' zei je met een moeilijk gezicht. 'Ik ook!' riep ze vrolijk. Jullie liepen naar de gymlokaal en het viel je nu pas op hoe sierlijk ze liepen. Hun gezicht was superbleek en hun ogen waren goud. Je vond hun prachtig, en dat was nog niet eens overdreven. Bij gym was Rosalie supersnel. Jullie gingen volleyballen en Rosalie mocht teams kiezen. Ze koos jou als eerste. Jullie team wonnen, door Rosalie, en je ging weer met haar praten. 'Waar gaan we dan shoppen?' vroeg je toen je bij haar stond. 'In Seattle, ik weet nog wel een paar leuke winkels waar ze hele leuke jurkjes en rokjes hebben. Die zullen je goed staan.' zei ze. Je knikte. Jullie liepen de school uit. 'Ik spreek jullie morgen nog wel.' zei je en je stapte in je bloedmooie auto. Je reed naar huis. Thuis wachtte je vader je trots op. 'En?' vroeg hij meteen toen je je auto uitstapte. 'Ik heb de Cullens ontmoet, ze zijn heel aardig. Ik ga zaterdag met ze shoppen.' zei je en je liep naar boven.

Reageer (2)

  • JayDick

    is dit een EdC love story of een JH??? of een andere??

    1 decennium geleden
  • Sutemos

    Verder <3
    Jij schrijft veeel beter dan ik :"D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen