mhihi, oke ik ga eens iets proberen eah (a)
5+ reacties? ;d
&alweer kort maar moet gaan shoppen (à)

<3.

I THINK I'M OVER IT ' -

Ik was -alweer- bij Demi thuis. Ze was de laatste maand erg veranderd, sinds de dood van Matt. Ze besteed uren aan haar make-up, terwijl ze vroeger niet eens mascara opdeed. Ik lag op haar bed een interview met Justin Bieber te lezen terwijl zij een modeshow deed omdat ze niet kon kieze wat ze ging aan doen. Morgen vertrokken we naar Californie, de eerste keer voor hun zonder Matt. Ik denk dat het moeilijk gaat worden. Maar ze moeten weten dat ik er ben om hun te steunen. Ik had het nog steeds niet verteld over Matt. Het is ons geheimpje. Hoorde ik steeds in mijn hoofd. Ik ging op mijn rug liggen en deed mijn ogen toe. Ik dacht aan de keren dat Matt, Demi en ik een centje zagen liggen op straat. Laat iemand anders maar geluk hebben. Zei hij altijd. 'Dit is saai dus ik ga even wat verder'.

WOW ' -

Na afscheid genomen te hebben van mijn ouders stapten we in het vliegtuig naar Californie. Demi liet mij aan het raam zitten. "Je moet het uitzicht zien, het is prachtig." zei ze toen ik vertelde dat ik nog nooit in een vliegtuig heb gezeten. Het was waar wat Matt altijd schreef in zijn brieven. de mensen lijken kleine mieren, en jij voelt je zo groot. Ik keen naar buiten en viel na een uurtje in slaap. Dit word absoluut, de beste zomer ooit.

Reageer (9)

  • Juvenile

    oke, ik zou weer lange reacties gaan geven
    maar gashh, wat ben ik inspiloos.
    anyways, snel verder, want..
    ja dat zal ik eens uitgebreid gaan schrijven.
    1; het verhaal is uber goed.
    2; je schrijft super goed.
    3; jij bent coolio.
    4; en tja..
    ik weet niks, maar even sirieus nu.
    als je niet verder gaat, dan word..
    ik uhm, verdrietig;D! maaroke, snel verdr [a]!
    xoxo

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    vederrrrrrrr

    1 decennium geleden
  • iCAROLINE

    dusss doe maar snel verder (ll) -

    1 decennium geleden
  • iCAROLINE

    && nou 6 ;3

    1 decennium geleden
  • iCAROLINE

    nu heb je er al 5 ;DD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen