De wegisweg
Margo loopt te ijsberen. Elk moment kan ze opgehaalt worden door hagrid. De bel ging. Margo doet open." Hè margo, leuk je te zien. Ik heet rubeus hagrid, maar zeg maar hagrid". Margo ziet een man die twee keer zo groot is dan normaal en 5x dikker. Daarachter ziet ze harry staan, twijfelend kijkend of dit echt waar is. "Komen jullie mee? We moeten helemaal naar londen". "Londen? Maar dat is meer dan 6 uur rijden zònder verkeer!". "Maar wij zijn tovenaars,we hebben bijna overal iets voor. Hou me goed vast. Okè? 3...2...1... Go!". Hagrid, margo en harry verdwijnen uit het niets en duiken op in een hele drukke stad. "Waar zijn we?" vroeg margo. "In londen! We zijn op zoek naar de lekke ketel. Oh kijk, daar is het!". Ze zien een oud, gammel deurtje met erop: e kk k tel. "Dit is de lekke ketel jongens!". Hagrid loopt naar binnen. Ze zien een bar met allemaal vreemde dranken, mensen met lange mantels en mensen die met een stok door hun drinken roeren. "Hagrid, nog een whisky?" vroeg iemand van de bar. "Nee, ik mot nog iets doen voor perkamentus". Margo, harry en hagrid lopen naar de achter ingang. Ze zien een grote muur staan. "Dit is de wegisweg!" zegt hagrid opgewekt. "Ehh..... Hagrid, dit is een muur.". "Dat denk je maar...." zegt hagrid mysterieus. Hij tikt met een paraplu op een paar stenen en er vormt zich een poort. "Wauw.....". Zeggen margo en harry in koor. "Kijk maar, dìt is de wegisweg!".
Reageer (1)
Hahahaha echt een mega goed verhaal!!! Hoe ziet Margo er uit?!
9 jaar geleden