I fell for you ~225~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Oeh, bah, goed dat je het zei want ik heb er nu diagonaal over kunnen lezen, over dat beginstuk. Ik kan er echt niet tegen, dat er mensen zijn die dat doen. Brr, pijnlijk.
7 jaar geledenAi Sev toch! Ik denk dat je geen andere keuze hebt dan meegaan naar het Muggle- ziekenhuis.
8 jaar geledenMaak het snel goed met Jess!
Ik denk dat de eerste week van mijn eindstage wel goed was, na de paasvakantie moet ik nog 4 weken les geven (;
Echt typisch voor mij om de eerste dag van de vakantie (zaterdag) ziek te worden... Achja liever nu dan tijdens de stage want dan is het pas echt vermoeiend.
Ja dat van op twitter heb ik gezien maar dat bleek uiteindelijk een grap ofzoiets...
Helaas kunnen wij er niet veel aan veranderen. Al vind ik dat de politiekers wel beter moeten communiceren en niet altijd moeten zagen over wat slecht is maar er ook iets aan doen. Hoeveel hebben ze niet gezegd hoe erg ze het vinden en dit niet pikken maar ze nemen precies amper stappen om te kijken hoe ze het kunnen verbeteren. Als ze alleen al kijken naar onderlinge communicatie tussen landen en gemeenten, zouden we ook al een pak verder staan. Er moet meer worden samen gewerkt, nog meer dan ze al doen. Helaas is het niet zo simpel.
Snel verder
Omg arme sev. Hij heeft hulp nodig dat is duidelijk. Ik hoop dat jess hem vergeeft en het niet uitmaakt. Dat zou hem verscheuren , dan zou mijjn hart overigens ook breken. Ik zag dat app nu een smaily heeft die op de kop is. Die past super goed bij mij ik moet ook altijd vaak naar een Muggel ziekenhuis. Als het ene over is begint het andere kwaaltje bij mij. Super irritant is dat .
8 jaar geledenSev! Ik denk dat je echt beter naar een muggle ziekenhuis kan gaan, je ziet hier echt mee! Jes probeert je echt alleen maar te helpen...
8 jaar geledenIk vind melk-hazelnoot echt heel lekker, en jij? Trompet spelen is echt heel anders, ik heb dat gevoel van licht in je hoofd hebben namelijk ook wanneer ik een ballon op blaas. Maar ik denk dat het ook iets van training is. Veel oefenen.
Eigenlijk was het goed awkward, en ook weer niet. Op dat studieweekend was ik een beetje zovan, ach-wat-maakt-het-toch-ook-uit bui. Dus toen hij vroeg of ik bij hem wilde zitten toen hij lag en niemand er was keken we elkaar heel lang aan. En was het heel awkward want we zeiden niks. Er zijn nog veel meer aparte/awkward momenten geweest maar die houd ik voor mezelf.
Laatst appte hij mij een spraakbericht (hij was wel aangeschoten maar ik heb het idee dat hij dan het aller eerlijkst is) over hoe fijn hij het vindt om met mij te knuffelen (we knuffelen zeg maar bijna altijd wanneer we elkaar zien) en dat hij me heel lief vindt. Ook zei hij dat hij niet precies weet wat hij wilt, we verschillen namelijk 4 jaar leeftijd (hij 17 ik 13). Ik appte hem terug met dat ik hem ook leuk vind (Dat. Was. Echt. Heeeel. Eng. ik heb nog nooit tegen een jongen gezegd dat ik hem leuk vond) En naja, morgen zie ik hem weer. We hebben nog wel geappt, hij vroeg of we misschien samen een nummer zouden kunnen oefenen (gewoon voor een talenten jacht of iets anders, omdat het kan) dus gaan we donderdag samen in de pauze naar het muzieklokaal. En dan denk ik dat we gaan 'praten' of misschien morgen al bij de repetitie al. Maar hij vooral zit ermee dat ik 13 ben. Hij is namelijk al wel 'seksueel geïntresseerd' (om zijn letterlijke woorden te gebruiken) en ik nog niet. Maar het komt er wel een beetje op neer dat we elkaar leuk vinden... O en hij stelde ook voor, om een keer dat nummer bij hem te oefenen na een zondagsrepetie bij hem thuis, en dan zou mijn moeder even met zijn moeder thee kunnen drinken. Dus tjaaa ik denk dat dit een belangrijke week wordt (:
Aii Severus! Niet doen hè!
8 jaar geledenGa nu naar Jess en zeg haar dat je wel naar het Muggle-ziekenhuis gaat! Nu!
Een HTC Wildfire S van ongeveer 5 jaar
Mijn vader had hem al een aantal jaar voor ik hem kreeg