Hs 54 - And The Names are...
(door Sasha)
"En nu de namen van de leerlingen, die daarheen gaan..." Ik hou mijn adem in en zie hoe Logan even, kort fronst. He, wat was dat?
"... zijn Rein, Silke..." Ik zie hoe Rein en Silke elkaar een high five geven.
"...Nils, Britney..." Britney neemt blij Nils' hand vast en hij glimlacht.
"...Sasha, Shailene en Inge." Ik weet eerst even niet wat te denken. Ik ben heel blij dat ik mee mag, maar moest Shailene er nu ook echt bij zijn? Naast Lynn en Chanyeol is Logan de enige aan wie ik ooit heb verteld dat mijn zus me probeerde te vermoorden. Waarom heeft hij op de lerarenvergadering dit dan niet proberen voorkomen? Inge ziet er ook uit alsof ze niet weet wat te voelen, blijdschap omdat ze meegaat of verdriet omdat Leslie niet meegaat. Lynn kijkt mokkend voor zich uit. Zij gaat niet mee, en ik weet dat ze daar niet echt blij mee zal zijn.
Wanneer de les is afgelopen, treuzel ik wat langer met mijn tas maken, zodat ik uiteindelijk alleen met Logan achterblijf. Ik wil meteen vragen waarom hij het niet heeft tegengehouden, maar hij begint: "Ik had geen idee dat zij ook mee zou gaan, echt niet! Ik dacht dat op de vergadering was beslist dat Leslie mee zou gaan, niet Shailene. Maar op het officiële blad dat ik ontvangen heb, stond haar naam. En deze documenten worden altijd enorm veel nagekeken, dus het kan geen fout zijn. Het spijt me echt, Sasha." Ik glimlach ,"Maakt niet uit."
Reageer (2)
yeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaahhhh
6 jaar geledenhet moet een fout zijn!
9 jaar geledenLeslie moet mee! hij is leuk! en ik mag Shailene niet haha x