Hs 53 - Wie zal meegaan en wie niet?
Ik ben nu bezig met nadenken over het einde van RMA. Maar er zijn nog een paar dingen waarover ik niet zeker ben. Daarom even een paar vraagjes. Ik beloof niet dat ik me altijd aan de antwoorden ga houden maar ik zal proberen er zo veel mogelijk rekening mee te houden. Zou je willen antwoordrn op de vragen? Hoeft niet op alles als je geen tijd hebt of zo maar als je op iets zou antwoorden zou ik je eeuwig dankbaar zijn
1) Vind je dat Sasha en Logan samen moeten blijven of niet? (Hierover twijfel ik heel hard, maar ik wil wel alvast zeggen dat als ze niet zouden samen blijven ik wel al iemand anderd voor Sasha in mijn hoofd heb)
2) Vind je dat er een epiloog moet komen waarin ze ongeveer 18 of 19 jaar zijn?
3) Wil je een vrolijk of triest einde van RMA2?
4) Uit wiens oogpunt wil je zeker nog hoofdstukken?
5) Is er nog een stel waarvan je een romantische scène wilt? (ik weet dat ik er tegenwoordig veel te weinig romantiek in steek, maar dat komt omdat ik er niet echt inspiratie voor heb, dus als je suggesties hebt? Altijd welkom )
Ok dat was het heel erg bedankt als je wil antwoorden dat zou me echt helpen!! En sorry dat ik nu hiermee je tijd afneem en zo, maar ik wil gewoon graag eens jullie mening horen.
Xx Silke
Ps wie heeft #PLAY?
(door Sasha)
"Pleassse", smeek ik nog een keer. Ik probeer schattig te kijken. Logan kijkt me hoofdschuddend aan en lacht. "Alsjeblieft!", probeer ik nog een keer ,"Laat me meegaan naar Carcassonne! Dan kunnen we een hele week samen zijn zonder andere leerkrachten bij, alsjeblieft!" Hij schudt nogmaals zijn hoofd en lacht weer. Ik grom even ,"Je zit me hier gewoon te treiteren, hè?" Hij knikt nu en lacht verder. Ik grijns, "Dus ik mag mee naar Frankrijk?"
"Nogmaals, dat is niet aan mij, Sash, de directie beslist dat op de volgende lerarenvergadering." Ik kijk hem teleurgesteld aan. Hij neemt mijn handen vast ,"Maarrr, ik kan wel een goed woordje voor je doen..." Ik knik en grijns, "Dat was wat ik hoopte dat je zou zeggen..."
(door Lynn)
"Ik hoop echt dat we mee mogen naar Frankrijk", zeg ik tegen Chanyeol, Inge en Leslie. We zitten in de studiezaal en maken samen ons huiswerk: een groepswerk voor Geschiedenis. We moeten samen een spreekbeurt geven over de economie in Zuid-Korea. Gelukkig weet Chanyeol daar veel over, anders zou ik echt niet weten wat te doen. "Zeker weten dat je nog een week langer bij Claire in de buurt wil zijn?", vraagt Chanyeol en hij prutst aan zijn potlood. "Ach, misschien komt zij wel hierheen, en dan ga je beter mee naar daar", antwoordt Inge. Ik knik instemmend.
(door Silke)
Samen met Rein, die nog steeds in zijn rolstoel zit en de tweeling, ben ik in het park, achter RMA. Ik zit op de leuning van Reins rolstoel en de tweeling zit op de grond. "Carcassonne zou echt zo leuk zijn!", schreeuwt Mylène vrolijk uit en ze plukt een bloemetje. Ik knik enthousiast, "Ja, hè, Rein?" Hij antwoordt niet. Ik draai mijn hoofd naar hem om. Hij staart verdwaasd voor zich uit. "Rein?", vraag ik voorzichtig. Hij knippert even met zijn ogen en kijkt me dan aan ,"W...Wat?" "Euh, of je ook zin had om naar Frankrijk te gaan?", vraag ik verbaasd. Hij knikt snel. Wat is er aan de hand?
(door Sasha)
We zitten in de magieles. Logan is er nog niet, hij heeft me net gesms't dat hij weet wie er mee zou gaan naar Carcassonne en dat hij het in de les zou mededelen. Ik stik van nieuwsgierigheid. Ik hoop dat hij inderdaad een goed woordje voor me heeft gedaan tijdens de vergadering. Het zou zo leuk zijn om een week met hem op reis te gaan. Ik weet dat we er ook les zullen krijgen en zo, maar het idee blijft geweldig.
Logan komt het lokaal binnen ,"Stilte allemaal!", zegt hij snel ,"Anders ga ik niet vertellen wie er mee mag naar Frankrijk." Het wordt meteen muisstil.
Hij knikt goedkeurend en kijkt mij even aan. Mijn hart klopt ineens veel sneller. "Goed, eerst zal ik jullie de namen van de Franse studenten die hierheen komen, vertellen. Ik weet niet of jullie daar iets aan hebben, maar buiten Claire, die jullie wel kennen, zullen ook een zekere Véronique, Pauline, Loïc, Victor, Melissa en Alain hierheen komen. En nu de namen van de leerlingen, die daarheen gaan..."
Reageer (3)
Yeeeaaaaaaah super
6 jaar geleden1, 2, 3, 4, 5. check antwoord certified_cloud
9 jaar geledenOf wel ik ben het volledig met haar eens
1. Ik zou ze niet samen houden, ik vind ze niet super goed bij elkaar passen.
9 jaar geleden2. Jaaaaaaaaaaaaaaa!
3. Vrolijkkk
4. Leslie of Rein
5. Leslie en Inge
xx