Foto bij chapter 010 || Coco Brown

chapter ten

De komende twee dagen waren om gevlogen, de dag na het kampvuur ben ik met mijn moeder de stad in geweest en savond samen met haar en mijn vader uit eten geweest. Ik voelde me weer even een klein meisje, het was super. Gisteren was ik met Rennesmee naar Bella gegaan, er was iets anders aan Bella maar ik kon mijn vinger er niet op leggen. Het was erg gezellig bij de Cullens en daarna was ik weer naar huis gegaan. Vandaag had ik nog geen plannen maar ik vond dat het maar tijd was om te gaan hard lopen dat deed ik vroeger ook wel eens. Het was heerlijk in het bos ik pakte mijn sport kleding uit mijn kast en trok het aan, ik pakte mijn mobiel en oortjes en beneden uit de koelkast pakte ik een flesje water. Zo dra ik een stap buiten de deur zetten voelde ik de heerlijke ochtend bries in mijn gezicht, het was pas een uur of elf maar het was nog heerlijk stil. Ik deed mijn oortjes in en begon te rennen, het voelde heerlijk. Ik voelde me vrij, ik dacht na over alles wat er de afgelopen paar dagen was gebeurt. Nu ik hier door het bos rende leek het of er niks veranderd was, maar er was wel degelijk van alles veranderd. Aan de ene kant had ik het gevoel als of hier iets gaande was waar iedereen behalve ik iets van af was, en aan de andere kant leek het of ze me ergens bij wilde betrekken. Ik dacht aan het gevoel was ik nou al bijna vier dagen had voor Paul, het was raar van alle jongens had ik Paul altijd het minst gemogen, ik had niks met hem gemeen, hij was altijd boos, en iedereen zei altijd dat ik uit zijn buurt moest blijven. Maar toen hij me eergisteren thuis had gebracht was hij zo zacht zo lief, zo gevoelig. Ik was aan de rand van het bos gekomen en bleef even staan om naar het uit zicht te kijken. Daarna nam ik een slokje water en begon het bos in te rennen. De geur van de natuur maakte mijn hoofd helder, maar alle vragen die ik had kon ik niet beantwoorden. Misschien moest ik het tegen Kim vertellen, of moest ik met Paul praten, maar dat zou heel raar zijn straks voelde hij niks voor mij en stond ik voor schut. Ik wist me geen raad meer met mezelf en besloot even uit te rusten op een omgevallen boom stam. Ik was nooit moeilijk geweest, hoewel ik nog nooit echt verliefd ben geweest had ik wel al relaties gehad, niet dat ze goed afliepen maar ik wist best hoe ik op een jongen af moest stappen hoe ik dingen aan moest pakken, maar nu voelde ik me voor het eerst echt machteloos. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en zag dat ik een berichtje had van kim met de vraag wat ik aan het doen was, en of ik zin had om vanavond naar de bios te gaan. Ik stuurde terug dat ik aan het hardlopen was en dat ik opzich wel mee wou. Ze zei dat we met de hele groep zouden gaan en dat er een paar gingen rijden dus ik rond half acht zou worden op gehaald. Ik wou meteen vragen of Paul mee zou gaan maar bedacht me dat dat niet het beste plan zou zijn. Ik antwoorden maar gewoon oke terug stopte toen mijn mobiel in mijn zak en begon weer te rennen.


Yes eindelijk klaar met stage, eindelijk vakantie. Wel een beetje jammer dat ik nu al anderhalve week ziek ben.
Waarschijnlijk ook nog eens kinkhoest er bij dus het schiet niet op.
Dus verwacht nog niet al te snel nog een hoofdstuk want ik voel me echt beroerd.
Maar als jullie van Draco Malfoy houden kunnen jullie wel dit verhaal lezen van een vriendinnetje van mij.
Hold on || DM
Tot snel xxxx

Reageer (1)

  • Shaybuttah

    Dankjewel voor Reclamen maken super lief!!!
    Jij snel beter worden hoor, heb je zomervakantie ben je ziek haha.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen