Hoofdstuk 1
Meghan pov.
Ik loop door de gangen van mijn school. Met mijn gitaar om mijn schouder loop ik de klas in. Muziekles. Mijn favoriete vak tijdens deze opleiding. Meneer van houtskool komt binnen. 'Goedemorgen dames en heren. Vandaag gaan we het hebben over de snaren van een cello. En ook gaan we luisteren naar little things dat Meghan voor ons gaat spelen.' Ik glimlach. One direction is mijn lievelingsband. Laats vroeg ik aan meneer van Houtskool of ik een klein stukje van mijn favoriete liedje, little things dus, mocht spelen voor de klas en dat mocht! Ik was daar zo blij mee! Ik ben gelijk gaan oefenen op mijn gitaar. Vandaag is het zover en ik ben benieuwd wat mijn klasgenoten gaan zeggen.
Aan het einde van de uitleg en het werk ben ik aan de beurt. Ik loop naar voren met mijn gitaar in mijn hand. ik ga zitten op een kruk en begin met spelen.
"Your hand fits in mine like its made just for me,
but bear this in mine it was meant to be,
and im joining up the dots with the freckles on your cheeks,
and it all make sense to me,
I know you never loved
The crinkles by your eyes
When you smile
You never loved
Your stomach or your thigh
The dimples in your back at the bottom of your spine
But I'm love them endlessly
I won't let these little thing slip
Out of my mouth
But if I do
It's you
Oh it's you
They add up to
I'm in love with you
And all your little things."
Als ik klaar ben begin iedereen te klappen en te juichen. 'Dat was geweldig Meghan.' Zegt meneer Houtskool. Ik lach. 'Dank u wel.' De klas blijft klappen tot de bel gaat. Dan loop ik naar de kantine en koop een broodje.
*================*
Jeeeey m'n eerste hsk, hopelijk vinden jullie hem leuk. Xx me
Reageer (2)
Tnxx
9 jaar geledenLeuk!
9 jaar geleden