Why do you take me ? - Niall Horan (16+)
Het spijt me echt verschrikkelijk dat het zo lang heeft geduurd !
Hier zit ik dan. Het is hier koud in de kamer. Geen verlichting. Het enige licht komt binnenvallen van onder een spleetje onder de deur. Had ik nu maar geen ruzie gemaakt met mijn beste vriendin. Dan had ik niet alleen naar huis gemoeten en was dit niet gebeurd.
De deur vliegt plots open en de krullenbol van in het busje komt naar binnen, gevolgd door nog vier anderen. Twee met bruin haar, eentje met gitzwart haar en een blonde jongeman.
"Niall, deze is voor jou" zegt de grootste met bruin haar.
De blonde jongen, Niall veronderstel ik, slikt overduidelijk.
"Ik wil haar tot beneden horen schreeuwen" grijnst de zwartharige naar Niall.
"Ik wil dit niet, Harry!" Tranen zijn duidelijk in zijn ogen te zien als Harry op hem afstapt.
"Jij hebt hier niets te willen" sist Harry naar hem nadat hij Niall een slag in zijn gezicht geeft.
"STOP" roep ik luid. Dit kan ik niet aanzien.
"Gaat ons kleine meisje zich
beginnen moeien?"
"Liam, laat haar met rust. Ze is van Niall" zegt de zwartharige.
"Je hebt Zayn gehoord. Laat ze gillen tot beneden Niall" zegt Harry voordat ze de kamer verlaten, behalve Niall en de kleinste met bruin haar.
"Louis..?"
"Sorry Niall, Harry is mijn beste vriend. Maak haar los en doe het gewoon, hiernaast is er plaats."
Ook Louis verlaat de kamer en Niall maakt me los, terwijl hij de tranen in zijn ogen verbijt.
"Niall, ga je me vermoorden?" Ik moest hem de vraag stellen.
"Nee, dat niet"
Ik sta op en volg hem naar de kamer ernaast.
Hij doet de deur dicht en drukt me tegen de muur. Zijn lichtblauwe ogen kijken recht in de mijne.
"Je bent echt wel mooi" fluistert hij zacht voor hij zijn lippen op de mijne drukt. Ik wil me terug trekken, maar dat lukt niet door de muur achter me.
Nu begrijp ik wat hij moet doen en hoe de anderen me willen horen schreeuwen.
Onze zoen wordt heviger en ik verlies mezelf volledig door zijn handen, die plots overal zitten.
"Niall" kreun ik tussen onze zoen door.
Hij gromt en tilt me op, waarna hij me op het bed neerlegt dat er staat. Het hemdje dat ik aanheb moet eraan geloven net zoals mijn bh. Niall's handen gaan alle kanten op en plots voel ik zijn warme tong rond mijn tepel. Eerst rechts, dan links. Een zalig gevoel verspreidt zich over mijn hele lichaam.
Niall komt boven me hangen en zoent mijn lippen waarna hij verder naar beneden gaat en in mijn nek blijft hangen. Zijn tong gaat over mijn gevoelige huid, waardoor ik een kreun niet kan onderdrukken. Zijn handen zakken naar beneden, naar mijn broeksknoop en trekt in een simpele beweging mijn broek uit. Meteen trek ik me terug en ga in een bolletje in het midden van het bed zitten.
"Ik.. Ik wil dit niet, Niall... Het.. Ik heb het nog nooit gedaan en.."
"Ssht" hij komt het bed opgekropen en neemt mijn handen vast, waarna hij elke vinger teder zoent.
"Ik wil dit ook niet Ellen, maar het moet."
Ik kijk op en zie dat hij het meent.
Zijn gezicht komt opnieuw dichterbij en zacht kust hij mijn lippen opnieuw. Zijn tong glijdt over mijn lippen en ik laat hem toe. Zijn hand glijdt naar mijn rug en langzaam duwt hij me achteruit. Niall's jogging vliegt zonder veel moeite door de ruimte tot naast het bed. Mijn ademhaling gaat als een razende tekeer als zijn handen naar beneden gaan en mijn slipje uittrekken.
Zijn handen verkennen mijn hele lichaam en eerlijk gezegd word ik rustiger door zijn aanrakingen en probeer ik ervan te genieten, maar als hij zijn boxer uittrekt schiet mijn hartslag opnieuw de lucht in.
"Ellen, rustig maar, ik wil je geen pijn doen" Zegt Niall, die het duidelijk had gemerkt. De blik in zijn ogen vertelt dat hij dit helemaal niet wilt en in een andere situatie was hij misschien zelfs beginnen huilen, maar dat gaat nu niet. Hij moet degene zijn die sterk is. Nu pas dringt het tot me door dat hij dit zelf ook helemaal niet wilt. Zijn vrienden hebben hem hiertoe aangezet.
Ik schrik plots op uit mijn gedachten als ik een paar fluweelzachte kusje van mijn hals richting mijn buik voel gaan. Steeds meer naar beneden tot een heerlijk warm gevoel zich plots rond mijn clit zet. Nog nooit heb ik dit gevoeld en nooit had ik kunnen denken dat het zo goed zou voelen.
Mijn handen gingen door Niall's haar dat zacht mijn bovenbenen kietelde. Niall duwde mijn benen wat omhoog zodat ik mijn knieën plooide en mijn voeten plat op het bed had liggen. Hij komt wat rechtop zitten en glimlacht naar me. Mijn mond hangt een stukje open door het heerlijke gevoel dat nog in me zit van hiernet, en het wordt alleen maar beter wanneer Niall langzaam één en dan twee vingers in me brengt. Ik hap kort even naar adem, maar laat me dan helemaal gaan en laat het hemelse gevoel mijn lichaam overnemen. Plots voel ik een onbekend gevoel opzetten vanuit mijn tenen langs mijn benen richting mijn buik. dit is onbeschrijflijk. Mijn benen trillen en kreunen verlaten mijn mond op het tempo dat Niall zijn vingers in me beweegt. Net als ik denkt dat het niet meer beter kan aan voelen dan nu stopt Niall ineens en een verontwaardigd gilletje verlaat mijn mond, hees en schor van het kreunen. Waarom stopt hij nu ? Ik wil meer, véél meer. Zo graag!
'Hoe voelde het?' vraagt Niall. 'Overheerlijk' antwoord ik en trek hem dicht tegen me aan. Zijn borstkas tegen de mijne. Zijn warmte die me helemaal opvult. Mijn lippen vinden de zijne en zonder het te beseffen spelen onze tongen een fantastisch liefdesspel.
"Doe het" murmel ik tegen zijn lippen.
"Zeker ?" vraagt hij en zelfverzekerd knik ik mijn hoofd. Het is misschien net de mooiste en meest romantische plaats voor een eerste keer, maar ik voel dat ik er klaar voor ben. Nu, met Niall.
Langzaam voel ik hem in me glijden en pijnscheuten schieten doorheen mijn hele onderlichaam. "Niall" piep ik en meteen stopt hij. "ontspan je" fluistert hij waarna hij me opnieuw intens zoent en in één keer bij me naar binnen stoot. Tranen springen in mijn ogen en meteen zie ik dat Niall zich schuldig voelt.
"Sorry" fluistert hij, maar ik schud mijn hoofd waarop hij langzaam zijn heupen begint te bewegen. De tranen in mijn ogen maken al snel plaats voor een hemels gevoel. Telkens opnieuw vult Niall me helemaal op. Zijn warme huid tegen de mijne en een gevoel dat nog steeds niet te beschrijven valt dat door onze lichamen raast. "Niall.." mijn stem slaagt over als ik zijn naam probeer te zeggen. Zijn lippen hangen boven de mijne en af en toe plant hij ze ergens in mijn gezicht. zacht, maar tegelijk vol passie.
"Ooh, Ellen.. Ooh" ik voel hoe Niall het moeilijker krijgt waardoor hij iets trager begint te stoten, maar daardoor net het perfecte plekje raakt om mij helemaal gek te krijgen. "NIALL" verlaat mijn mond en geen seconde later heb ik het gevoel dat mijn onderbuik ontploft van het heerlijke gevoel. Langzaam ontspannen al mijn spieren terug terwijl Niall heerlijk blijft doorstoten tot ik ineens een warm iets in me voel.
"Ben je..?"
"Ik ben in je klaar gekomen, inderdaad, ik hoop dat je dat niet te erg vind"
Ik zucht en schud mijn hoofd. We zullen wel zien wat er komt, misschien ben ik wel zwanger, maar dan kan het toch maar van één iemand zijn. Iemand waarvoor ik het laatste halfuur meer liefde heb gevoeld dan voor al mijn vorige liefjes samen.
Niall komt naast me liggen en ik kijk hem met een glimlach aan.
"Heb ik je pijn gedaan?" ik schud mijn hoofd als antwoord, "Nee, het was perfect" zeg ik waarna ik liefdevol mijn lippen op de zijne druk. Een zoen die hij maar al te graag beantwoord met een nog intensere zoen.
Halowaa,
Het spijt me echt verschrikkelijk dat het zolang heeft geduurd!
volgens mij ben ik zelfs een jaar (!) niet meer online geweest. Ik voel me echt wel slecht nu daarover, maar goed. Ik ben volop aan het schrijven, want er staan een hoop mensen op de wachtlijst.
Ik hoop dat jullie dit niet té erg vinden
grtz
Me x
Reageer (1)
Aw hij is echt heel goed!
9 jaar geledenDankjewel