I fell for you ~224~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Ja, ik hoorde het nieuws op school, het kwam heel onverwacht ineens en ik vond het heel ineens. Ik schrok wel hoor. Alweer aanslagen...
8 jaar geledenSev en Jes zijn zo cute!!!!! Jes die beschermt hem zo en Sev. Die is gewoon zo cuteee!!
Nog bedankt, ja mijn verjaardag was wel leuk, alle chocola die ik gekregen had (1320 gram ) deze week een beetje met vriendinnen opgegeten.
Ik speel het geweldige instrument genaamd de Trompet. (alle trompettisten zijn een beetje egoïstisch en denken dat ze de beste zijn, dus tjaaa) Haha leuk dat je het opgezocht hebt, en inderdaad dat slagwerk komt heel plotseling, de eerste repetitie schrok ik ook van het begin. Dit weekend hebben we het niet echt meer over een 'eventuele date' gehad. Wel zijn er best wel een aantal hele awkward situaties geweest . En eerlijk gezegd heb ik nu echt geen idee meer wat hij nu eigenlijk vindt... Maar er is wel 'iets' gebeurd maar dat is zo veel om te vertellen....
Aww Sev en Jess zijn cuties!
8 jaar geledenMijn eindstage gaat op de moment wel goed denk ik (:
Ik heb ook nog wel ergens cassettes liggen (tenzij mijn ouders die met de verhuis hebben weg gedaan)
Gisteren verschrikkelijk nieuws gehoord, ik ben inderdaad van België en mijn mentor is naar buiten gelopen om haar man te bellen omdat die in Brussel woont. We moesten heel de school afsluiten van de directeur en in de middag tegen ouders zeggen dat ze hun kind niet mochten meenemen omdat ze op school veilig waren. Gelukkig was er nog een voorraad eten en hebben de kinderen een gratis maaltijd gehad. De kinderen zelf wisten niet zo goed wat er aan de hand was en hebben er gelukkig geen last van. Voor ons leerkrachten was het een vreemde emotietrein, je kan moeilijk anders gaan doen bij een 4jarige, je mag ze niet bang maken.
Thuis heb ik meteen mijn nicht opgebeld omdat ik wist dat ze op reis ging vertrekken. Gelukkig was ze door haar wekker heen geslapen of ook zij had een slachtoffer kunnen worden. Ik ben blij dat ik niemand verloren ben die ik ken, maar heb vandaag wel een kaars laten branden als steun voor alle betrokkenen, voor alle mensen die zinloos geweld meemaken... rechtstreeks en onrechtstreeks.
Vandaag hebben we dan met alle kinderen 1 minuut stilte gehouden in een kring. De directeur is ons komen toespreken met de ouders. Zo lief om te zien hoe al die kinderen zo meelevend kunnen zijn en zich er niet zo bewust van zijn.
Toch wel beangstigend dat op minder dan een half uur rijden zoiets gebeurd en verschillende huiszoekingen en straten worden afgesloten op maar 10 minuten van mijn huis en stageschool af
Tja Michel is wel aardig maar hij en Sev zijn als water en vuur
8 jaar geledenIk zat in de Whattsapp groep, ik kon de spam wel aan, maar mijn telefoon niet ik had meer dan 10000 berichtjes omdat ik niet veel achter mijn mobiel zit omdat het zo'n kutding is
Precies Ashley ik ben het helemaal met je eens. Ik zat met grote ogen en een openhangende mond naar het NOS journaal te kijken. Het is zo erg wat er is gebeurd! En zo dichtbij!
8 jaar geledenMaar nu over wat anders:
Joehoeoeoeeee nieuw hoofdstukje! En zoooo cute. Ik was echt bang dat er een cliffhanger zou komen voordat Severus het had verteld. Gelukkig is dat ons bespaard gebleven
Ik ben oké (woon trouwens niet in België) Ik ben ook erg geschrokken. Er zijn vandaag ook wat dingen in Nederland gebeurd en ik heb het gevoel dat het misschien niet lang meer gaat duren voordat iets bij ons gebeurd. Het komt allemaal wel heel dicht bij. Maar dat is precies wat die mensen willen dat we in angst leven.Maar ja het is niet gek dat iedereen bang en angstig word. Ik hoop dat iedereen hier oké is. Net zoals hun vrienden en familie
8 jaar geleden