2
Hopelijk vinden jullie het iets, ook al is het geen fanfiction. Laat weten wat je er van vind
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
Heei
Je loopt dus met je vriend, of jeugdvriend weet ik veel langs de rivier. Ik wist hier niet dat bobby een hond is, wat best wel verwarrend was.Here is the bitch
De zon is een vrouwelijk woord (zie van dale). dat betekent dat de zon haar hoogste punt al heeft gepasseerd. (Dit weet ik ook alleen maar door de toets nederlands waar ik een 6 voor had, maar ik dwaal af xd)
hier bedoel je vast tuin...
1. Klink moet klinkt zijn 2. bedoel je hier moeder ;')
aangezien er in dit gesprek maar één vrouwelijk persoon is, kan je mijn moeder vervangen door haar.
hier is ze toch veel ouder? dan vind ik mamma niet meer zo passen... En waarom is haar moeder angstig? als er zoveel aanzoeken zijn, komt het sws wel goed, misschien hoopvol, aangezien ze een duidelijke voorkeur heeft voor een van hen?
Alie. Dus zo heet ze. Denk ik. heeft ze nog een zus? het is namelijk niet superduidelijk wat haar naam nou is. misschien kan je achter deze zinzetten: ''Alie. Wat heb ik een hekel aan die naam.'' ofzo. tenzij ze hem heel mooi vind of wel oke, op deze manier bestaat er geen twijfel meer dat zij Alie is.
Dit stukje is een beetje onduidelijk
de melk is hier denk ik geld?
Mooi! dit zet een mooie sfeer neer, en ik zie al helemaal voor me hoe ze daar loopt. Maar nu ik dit typ bedenk ik me dat ik eigenlijk nies weet over haar uiterlijk. is ze blond of heeft ze zwart haar? blauwe ogen? bleke of gebruinde huid? probeer dat tijdens je verhaal te vertellen. ''Toen ik ik ed spiegel keek staarden mijn .... (kleur) ogen terug. mijn ...(kleur) haar viel in losse kullen om mijn (gebruinde??) schouders'' Savvy? ; )
omy mijn beste vriendin zou je vervloeken om deze fout. (hp gerelateerd dan he ; )) dan ik
dus als je wel op hem leek had je hem gehaat? ik snap het verband tussen uiterlijk en liefde niet.
dit is enorm tegenstrijdig. Al ik jaloers ben, vind ik de persoon meestal niet zo aardig... en bij het dikgedrukte deel laat je dat ook zien. Maar net vond je hem nog heel lief...
Sorry ik ga nu stoppen (je schrijft ook wel heeele lange hoofdstukken (gewoon blijven doen hoor, vinden je abo's leuk ; ) )) ik moet nmlk weg..
9 jaar geleden