Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 130

Hey lieve lezers
Een beetje heel slecht nieuws, mijn oma ligt in het ziekenhuis en zal vrees ik niet al te lang meer hebben, en ik heb het super druk met stage voor te bereiden.
Toch is hier het volgende hoofdstuk, enkel wat later dan bedoelt maar ik zal deze week nog een stuk posten.

groetjes magiclove

Jullie kwamen aan op het examencentrum. Lang hadden jullie niet moeten fietsen. Een kwartiertje ongeveer. Jullie deden jullie fiets op slot en stapten daarna naar binnen. Jullie zagen niemand aan de balie staan en liepen dan maar meteen daarop af. Jullie namen jullie pas en Annelies liet jou als eerste voor. Jij: “Goedemiddag. Wij zouden voor ons theoriebewijs van de auto willen gaan.” Je gaf daarna je pas af en betaalde de meneer het geld. Je kreeg nummertje 3 en Annelies kreeg nummer 5. Meneer: “Jullie mogen naar binnen gaan, als jullie klaar zijn, mogen jullie meteen naar de balie gaan.” Je bedankte de meneer nog eens en liepen dan door naar de deur aan de linkerkant van de balie. Voor de deur stopte je nog even en keek Annelies aan. Jij: “Succes.” Annelies: “Jij ook.” Daarna liepen jullie naar binnen en zochten jullie eigen plaatsje op. Wat jullie vrij snel hadden gevonden. Je zette de koptelefoon op je hoofd en drukte daarna op start. Meteen hoorde je de uitleg over hoe het examen zou gaan en niet veel later kwam de eerste vraag al op het scherm. Een stem las de vraag en antwoorden voor maar nog voor de stem was uitgesproken had je het juiste antwoord al aangeduid. Zo ging het een tijdje verder en na een tijdje had je alweer de laatste vraag ingevuld. Er verscheen op je scherm hoeveel je had gescoord en zag dat je was geslaagd. Je stond blij op en verliet de zaal. Je wou juist de deur toe doen, toen je zag dat Annelies ook blij opstond. Je hield de deur voor haar nog open en achter haar deed ze die toe. Jij: “Ook geslaagd?” Annelies: “Ja!” Jullie gaven elkaar een knuffel en gingen daarna terug naar de balie toe om jullie bewijs en pas op te halen. Na een tijdje kregen jullie de papieren voor jullie voorlopig rijbewijs en jullie pas terug. Toen jullie buiten waren gaven jullie elkaar blij een knuffel en besloten om dat te vieren door een ijsje te gaan eten. Jullie fietsten naar de eerste de beste ijsjeszaak toe en deden daar jullie fiets op slot. Jij: “Wat neem jij? Ik trakteer?” Annelies: “Ehm straciattella en aardbij.” Jij: “Oké.” Je liep naar de balie toe om te bestellen. Er stonden maar twee mensen voor je in de rij waardoor je al vrij snel aan de beurt was. Jij: “Een hoorntje met straciattella en aardbij en een hoorntje met straciattella met framboos.” De vrouw schepte het ijs op de hoorntjes en vertelde daarna hoeveel je moest betalen. Je betaalde de vrouw en stak het wisselgeld weg in je portemonnee. Vervolgens stak je die weer weg in je tas en nam daarna de ijsjes aan die op een houdertje stonden. Daarna liep je met de ijsjes naar buiten toe waar Annelies aan een tafeltje zat in het zonnetje. Jij: “Alsjeblieft.” Annelies: “Dankje, volgende keer betaal ik.” Jullie genoten van jullie ijsje. Jij: “Wacht hier moeten we een foto van nemen. Je nam je gsm uit je broekzak en opende jou camera. Je trok een foto van jullie ijsjes en postte die daarna op twitter. Annelies: “Sinds wanneer zit jij op twitter?” Jij: “Al een tijdje maar sinds een tijdje meer, Bill vond dat het goed zou zijn voor mijn populariteit voor dat programma enzo. Ik vind het wel grappig.” Annelies: “Het verbaast me niet dat het Bill zijn idee is.” Jij: “Ja echt he.”







@SUPPORTxBILL: aww dankje (:
@Luckey: Tom ophalen? Hmm dat zou wel cool zijn (: Wie weet doet ze dat binnenkort wel (;

Reageer (3)

  • KiliXxEagle

    heel veel sterkte meid! neem alle tijd die je nodig hebt, familie is belangrijker dan online stories. :')

    xx (flower)

    9 jaar geleden
  • Luckey

    Sterkte!!!
    Is niet heel erg leuk nieuws

    Geslaagd!!!
    Super goed van ze
    bill heeft goede ideeën hoor :)

    Ja met zijn Audi of range rover!
    Kijkt die lekker verbaasd op
    Weet die meteen dat ze kan rijden
    Snel verder please

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaan

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen