Vakantie
Het is vrijdag 3 April: Yes eindelijk vakantie. idd zo leuk maar Nina waarom klink je zo schor en heb je zulke rode ogen. geen idee Isa het zal wel weer weggaan maak je geen zorgen. Kom we gaan naar huis toe. Thuis aangekomen roept Nina door het hele huis: Ik ben thuis. Maar ze krijgt geen antwoord. waar zullen ze zijn. ze kijkt in alle kamers maar nergens zijn haar ouders ze gilt maar weer geen antwoord. Dan loopt ze nog een keer naar de slaapkamer van haar ouders. Er hangt een briefje aan het bed er staat op: Pas op, de volgende keer is het je vriendin Isa en daarna je hele familie. Ik ben je ergste nachtmerrie. De volgende dag bellen de ouders van Isa op of Isa bij Nina is. Nina zegt dat haar ouders ook weg zijn. Maar dan hoort Nina twee gillen door de hoorn van de telefoon. O nee hun zijn ook gepakt. Ze laat de telefoon vallen en rent naar boven. Daar zit Saartje (haar hond). Ze pakt de riem en gaat met Saartje een stuk wandel en buiten. Als ze langs de waterval loopt. Ziet ze 6 touwen hangen boven het ravijn. Daar hangen Isa en haar ouders en ook Nina's ouders hangen daar het zesde touw is leeg. Dan hoort ze een bekende stem zeggen: ik had je al verwacht. Maar ze weet niet wie het is . er komt iemand hun kant op het is......
Er zijn nog geen reacties.