As I promised! Super leuke reacties gelezen vandaag :D



Als Zayn het liedje afsluit is het even heel stil in de bus en dan breekt het los met enthousiaste kreten van de jongens en complimentjes die jouw kant op vliegen. Zayn trekt je even nog dichter tegen zich aan om aan te geven dat jullie dit samen hebben gedaan en Harry kijkt met een trotse blik naar jou.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Madeofcandy

    Heii super leuk hoofdstukje,
    En ook echt koell dat "jij"dat liedje in mocht delen.
    Whahha, ik ben niet echt zo'n directioner ofzo, maar oke.
    Aandacht vind ik wel leuk. humm... met nadruk op LEUK.
    Oke hou van je story want de vorm hoe die geschreven is maakt het echt een soort alsof ik het ben en ja, daarom voel ik me als ik het lees heel speciaal.
    Greetz + kudoo!& snel verder+maakt niet uit wat mensen van je vinden je schrijft perfect!
    Tessa

    9 jaar geleden
  • HoranLoverr

    Ik probeer op elk stukje te reageren haha maar ik zie soms niet elk stukje dus dan zijn er 2 maar daaaaaaaaaaamn het is zo geweldig words can't describe how much I love this story (H)

    9 jaar geleden
  • Rhovaneth

    Heel leuk geschreven, hou echt van je story. Sn verder!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen