29.
Veel te snel voor jouw gevoel beëindigd hij de kus en streelt met zijn hand over jouw wang. “I’m sorry, I wanted to do that for a couple of hours.” Fluisterd hij in jouw oor. “I don’t mind.” Fluister je terug terwijl je jouw vingers zachtjes over zijn wang laat glijden naar zijn borstkas waar je vervolgens zachtjes tegenaan duwt. “Now, let’s get changed before they start missing us.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Oooh, ik krijg ook zo'n zin in die glijbaan nu! Je zou mijn glimlach moeten zien!
9 jaar geledenxxx
Ik hou van zwemmenn <3
9 jaar geledenHeb zo veel te zeggen bij dit haha:
9 jaar geleden1. Eerlijk gezegd moest ik heel het stukje gewoon glimlachen doordat ik het me allemaal voorstel en het zo leuk lijkt (sowieso ook is) om zo rond te hangen met de jongens.
2. Ik krijg nog steeds echt geen genoeg van hoe je schrijft. Het is echt zo geweldig.
3. De jongens zouden waarschijnlijk in het echt ook zo zijn.
4. Je bent de 1ste die niet overdrijft met Zayn die in het water is
Okay sorry voor saaie comment maar wou gewoon even laten weten haha Geweldig !