Foto bij Hs 43 - Could This Save Her?

(door Lynn)
Chanyeol en ik staan bij het treinstation. We wachten Sven op, zijn trein komt binnen enkele minuten toe. Ik neem Chanyeols hand vast. Ik ben heel zenuwachtig. Wat als hij zich op het laatste moment bedacht heeft en toch niet komt? Of erger, wat als hij Inge niet kan helpen? Hij is mijn laatste hoop, ik denk dat ik echt een inzinking ga krijgen wanneer het niet zo is. Ik heb zoveel gedaan om hem hierheen te krijgen, zelfs met irritante, zelfzuchtige Franse meisjes gepraat, dus ik denk dat ik echt gek ga worden als het tevergeefs was. Een trein stopt, recht voor ons neus.
"Dat is hem", zegt Chanyeol en ik kijk of ik Sven ergens kan zien, maar op het eerste zicht niet. We wachten even en dan zien we hem. Samen met een klein, bruinharig meisje met een gezicht vol make-up, stapt hij de trein uit.
"Ik dacht dat je dit serieus nam?", vraag ik verbaasd en ik knik met mijn hoofd naar het meisje. Hij kijkt even naast zich, alsof hij zich nu pas realiseert dat ze naast hem staat. "Oh ja, Claire wou graag mee", antwoordt hij, alsof dat de normaalste zaak van de wereld is.
"Wacht... Dat is Claire?", vraag ik en ik lach even. Ik herinner me hoe ik haar direct had voorgesteld als een lang, blond meisje, en ze er uiteindelijk heel anders uit blijkt te zien.
"Vous parlez de quoi? J'ai entendu mon nom", zegt Claire en ze steekt een stukje donker haar achter haar oor. Ik herken haar stem direct. "Jep, dit is Claire", zeg ik. "J'ai te introducée à Lynn et Chanyeol", legt Sven uit.
"Oh, mais je sais Lynn. Tu est Lynn, vrai?", vraagt ze, terwijl ze naar mij kijkt. "Oui", antwoord ik kort en ik kijk terug naar Sven. "Ik heb je eigenlijk wel gemist", zeg ik ,"Je bent een tijdje echt een goede vriend geweest, vooral voor Inge, maar ook voor mij." Hij glimlacht en geeft me een knuffel. Daarna kijkt hij Chanyeol aan en ook al weet ik dat Chanyeol hem niet zo mag, ze geven elkaar toch een boks.

(door Lynn)
Samen met Sven, Chanyeol, Leslie en Ben loop ik naar het ziekenkamertje toe. er mag nog steeds maar één persoon tegelijk naar binnen, dus we zenden Sven er heen, en kijken vanuit het deurgat toe. Leslie wilde hier toch bijzijn, ook al gelooft hij niet dat Sven iets goed kan doen.
"Kom op, doe dan je magisch trucje waardoor ze wakker wordt", zegt hij met een geïrriteerde stem. Sven kijkt naar Leslie om en gaat dan het kleine zaaltje binnen. Hij gaat naast Inges bed zitten en ik knijp Chanyeols hand plat, wanneer hij begint te spreken :"Inge."

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen