Foto bij ||36||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Writex83

    Sorry Niall, maar Harry ziet alleen dat je vermagerd bent en hij wilt je helpen.
    Hij maakt zich zorgen om je. Omdat je het op een verkeerde manier aanpakt.

    En Liam, schat, knuffel Niall gewoon. Het is tegelijk een bevestiging dat die ruzie tussen
    jullie over is. Een knuffel doet veel met je en je voelt je dan even veilig, geborgen.
    Helemaal omdat je je door een knuffel gewoon iets beter voelt.
    (door een knuffel komt er een bepaald stofje vrij in je hersenen en dat zorgt voor een goed gevoel.
    Knuffelen kun je haast vergelijken met therapie. Alleen dan een gratis versie van therapie.)

    Maar dan dat Zayn antwoorden eist van Niall??? Hoe dom kun je zijn?
    Hoe meer je Niall gaat dwingen en dingen gaat eisen, hoe meer Niall zich zal afsluiten.

    Nu ben ik alleen nog benieuwd naar de brief.

    xxx

    7 jaar geleden
  • Iluna

    Oh, Harry is zo'n goede vriend voor hem!!! Maar Niall, je moet ophouden te denken dat er zoveel mis met je is!! (N)
    En nu ga ik verder lezen, want ik zit achter!!
    xxxx

    9 jaar geleden
  • cloudydays

    Hij gaat hem met Harry delen, dat kan bijna niet anders.
    Goed stukje weer!

    9 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    DEEL HEM MET HARRY!!!

    Wat is een lavabo???

    Meid YOU MADE MY DAY!!! Echt waar, vandaag was de saaiste dag van het hele jaar maar ik heb hem overleefd!!

    Niall niall niall niall toch. Wat doe je jezelf toch allemaal aan?!?!? Ik hen de neiging om via MINN telefoon even in je verhaal te kruipen en niall te vertellen dat wat hij doet ontzettend slecht is maar helaas gaat dat niet

    DUS NIALL DOE NORMAAL N

    X

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen