4
Een kreun verliet mijn lippen toen de volgende ochtend de wekker voor mijn gevoel veelste
vroeg ging. Snel sprong ik uit bed en liep naar de douche, de warme stralen zorgden ervoor dat mijn lichaam zich ontspande en nu had ik pas door hoeveel stress zich met de komst van Harry had meegebracht. En dan te bedenken dat hij hier nog niet eens 1 dag was. Tijdens het eten gisteren avond had ik niet veel gezegd en waren vooral mijn ouders aan het woord geweest, in tegenstelling tot mij waren ze erg nieuwschierig naar de popster die ze in huis hadden genomen. Langzaam stapte ik uit de douche en sloeg een handdoek om mijn lichaam heen. Ik draaide de deur van het slot en liep de gang in, opeens ging er een deur open en verscheen het slaperige gezicht van harry om de hoek.Hij haalde een hand door zijn sexy krullen en verschrikt bleef ik staan. Pas nu besefte ik dat ik met alleen een handdoek om mijn lichaam door de gang liep. Goedemorgen mompelde ik dan ook beschaamd en zijn ogen gleden over mijn lichaam voordat hij 'ook goedemorgen' terug zei. Ik voelde me lichtelijk geintimideerd door zijn blik, of was het toch zijn schorre ochtendstef die me kippenvel bezorgde... Snel liep ik langs hem heen en lichtjes schuurde mijn arm langs de zijne. Een raar gevoel bekroop me en ik voelde zijn blik op me branden. Toen ik mijn kamerdeur dicht deed hoorde ik hem nog net mompelen 'nice ass'.
Reageer (1)
Super leuk
9 jaar geleden