Het échte einde.
Sascha's pov:
Toen ik de volgende morgen op school kwam, kon ik mijn ogen niet geloven. Ik bedoel, ik had wel min of meer verwacht dat ze die middag bij Jonas zou gaan zitten, maar dat ze vandaag bij Tasha zou staan? Chloë was altijd de eerste om over Tasha te roddelen. Tasha was een echte beautyqueen. En, ook al was Chloë een model, ze was toch nooit op dezelfde golflengte als Tasha gekomen. Tasha & Chloë? Dat duurde vast niet langer dan een paar minuten. En inderdaad. Na een paar minuten hoorde ik plots Tasha roepen, 'Wauw!'
Oeps. Dat was niet wat ik verwachtte te horen. Waarom riep Tasha, wauw?
Wauw was goed. Wauw betekende niet dat ze ruzie hadden. Wauw betekende dat Chloë iets geweldigs had. Wauw betekende... dat Chloë me niet meer nodig had. Wauw betekende het échte einde van onze vriendschap.
Ik had min of meer verwacht dat Chloë na een paar dagen zou inzien hoe dom ze was geweest en dat we terug bff's zouden worden, maar aan de glimlach op Chloë en Tasha's gezichten die ik zelfs van hier kon zien, zat dat er niet aan te komen. Ik zou het nog even met Celine moeten stellen. Misschien zelfs voor altijd.
Ik voelde me verdrietig. Ik had echt niet in de gaten dat dit echt het einde van onze vriendschap zou zijn. Chloë tilde misschien wel zwaar aan opmerkingen over Justin Bieber, maar om een vriendschap te breken? Een vriendschap die al 14 jaar duurde? Zou ze dat echt doen?
Het was heel duidelijk op de gezichten van het hele TashaGroepje. Ja. Ja, dat zou ze echt doen.
Reageer (5)
haha sorry dat ik het zeg maar ik ben het wel een inieem eenie beetje met xCharBieberx eens:$
1 decennium geledenahhh wel zielig voor sacha
1 decennium geledenaaahhhhh....
1 decennium geledensorry dat ik het zeg maar ik vind die sacha lelijk?! sorry:$
1 decennium geledenaaahgossiee.
1 decennium geledense moeten vriendinnen blijven
snel verder.