Foto bij 54. Will You Take The Jump With Me?

His hair is out of control and I'm loving it more than McDonalds.... I know, I'm a genius ^^

• Poppy POV •


Liedje bij dit hoofdstuk: Me - The 1975

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • DreamyHoran

    Linsey is zo leuk!
    En Luke, als je ook nog steeds zo stom doet, sla ik je net als Linsey met een buritto!
    X

    9 jaar geleden
  • SayLien

    Oooooh, het dakraam. Toevallig zit ik nu net in bed te lezen, iets wat ik anders nooit doe, net onder m'n dakraam. :-))
    Super leuk stukje, super mooi geschreven! En de band tussen hun is zeker goed te zien! :-)

    9 jaar geleden
  • kaleidoscoop

    Ik heb kippenvel oke kIPPENVELLLLLL WAAR VIND IK DIT. Ik wil ook een ashton. Pls pls pls alle goden die er bestaan, ik smeek u.

    En omg ik ben echt blond en idk het leek zelfs op mij met flauwe grapjes en burrito's eten en Luke bestraffende tikken geven idk ik zou Luke echt in toom houden je weet hoe het gaat als je bij die band zou zijn. Ugh i love ficte-ik!

    9 jaar geleden
  • kaleidoscoop

    OMG I LOVE YOU HAHAHAHAHA (ik ga nu lezen omg ik kan niet geloven dat je het écht gedaan hebt)

    9 jaar geleden
  • Monks

    Ik vind Linsey echt leuk :-).
    Dit hoofdstuk is zo lief! Ik zat echt met een vertederde glimlach dit alles te lezen en een aantal regels heb ik zelfs opnieuw gelezen. Je schrijft zo goed, echt ik ben zo jaloers op je!
    En even hè! Een appel eten met mes en vork ahaha! In kleine stukjes kan het wel Pops ;-)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen