Foto bij 3.2 School

Schoolgebouw.

Het is bijna 8 uur, even snel mijn make-up nog bijwerken. Ik kijk de spiegel naar mezelf. Perfect. Niet té en ook niet weinig. Voor vandaag geen lipgloss,straks vinden ze me zo'n slet, en dat wil ik niet hebben eerste schooldag. Ik zeg mam gedag en ga samen met Drake naar school.We gaan lopends naar school. Het is toch dichtbij, maar 5 minuten lopen.Maar ik en mijn broer maken er een kwartier van omdat we geen zin hebben. Ik kijk mijn broer aan en zie dat die steeds zenuwachtiger word. Ik grinnik een beetje. Hij draait zijn hoofd om en vraagt wat er mis is. 'Je wordt steeds zenuwachtiger broer. Ik zie het aan je gezicht.' 'Ja,hallo. Nieuwe school,nieuwe mensen,nieuwe leraren. Ik ken ze niet eens, 't is wel beetje logisch he zusje.' Hij maakt mijn haar door te war. 'DRAKE!' roep ik,maar hij begint al te rennen. Ik ren hem achterna en zie al dat we aangekomen zijn bij school. Hij stopt meteen met rennen.Wanneer ik naast hem kijkt die me met zijn grote ogen aan. 'Daar gaat tie dan zusje.' We lopen de school binnen naar de aula. Natuurlijk zitten we samen en mensen kijken meteen onze kant op. Ja hoor,daar begint al het geroddel weer,denk ik mezelf. Mooie begin van het dag is het.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen