Foto bij I hate them

oke zooo ontzettend sorry maar ik heb het druk gehad

xx therese

SAM POV
Maar dan op eens word ik van Justin af getrokken en kijk recht in het gezicht van bart. Ik zie Dave dreigend op justin af lopen. Jonas en Coen pakken Justin vast en dave slaat hem vol op in zijn maag En opeens sotp er een clounsauto en meneer vlugge stapt uitXD grapje.Ik probeer me los te rukken maar tergeefs.'doe rustig slet' sist bart in m'n oor. Ik kijk angstig op zij. Dave slaat Jutin nog een paar keer en laat het dan over aan Jonas en Coen en komt op mij afgelopen.'Ik kom hier aan om jou te verassen sta jij hier een beetje met zo'n homo te zoenen' zegt hij 'hij is geen homo' bijt ik hem toe. Opeens pakt hij mijn gezicht vast en drukt zijn lippen op die van mij zij tong puntje glijt langs mijn lip. Omdat ik mijn mond niet open slaat hij me in mijn buik nou open ik dus wel mijn mond. Ik voel zijn tong mijn mond verkennen ik kan niets doen Bart heeft me nog steets vast.


Justin pov

Ik word op de grond gegooit en in mekaar getrapt door die andere twee jongens. Op een begeven moment zie ik die sukkel Sam zoenen. Oke met mij mag je doen wat je wilt maar van sam moet je afblijven. Ik verzamel al mijn krachten en duw de ander jongens van mij af ren naar Dave draai hem om en sla hij vol op op zijn neus. Hij kijkt me kwaad aan maar zegt dreigend' dit is niet het laaste wat je van me hoort' en loopt weg.

reacties (A)
xx

Reageer (4)

  • Clove8

    verder

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    veder

    1 decennium geleden
  • MagicPuppets

    Verderr 'xx

    (T'is echt zalige Storie'

    1 decennium geleden
  • Millionars

    Reactie :'D



    Oké wat een gemene...iets....verder?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen