Foto bij 24.

OMG!! Ik heb gewoon 9 abbo's en 4 bladwijzers! You guys just made my day!


Bovenaan tast zoek je op gevoel naar de Zonder iets te zeggen verstrengen je jullie vingers weer en trekt Harry mee naar het tuinhuisje. Eenmaal binnen doe je het licht aan en loopt naar het touwtje aan het plafond om het luik naar beneden te trekken. Voorzichtig haak je de ladder los en schuift hem uit tot hij de grond bereikt heeft. Voor je je omdraait om het licht terug uit te doen geef je Harry een kus op zijn verbaasde gezicht. Lachend dim je het licht en trekt Harry achter jou aan naar de ladder, die je op begint te klimmen.
Bovenaan zoek je op gevoel naar de schakelaar en tevreden kijk je rond, als de ruimte waar je zoveel tijd hebt doorgebracht verlicht wordt. Het tweepersoons bed staat er nog en op het nachtkastje staat het lampje wat de ruimte verlicht.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Iluna

    Die twee zijn zo schattig samen, zucht...
    xxx

    9 jaar geleden
  • DreamyHoran

    Zo cutee! <3

    9 jaar geleden
  • HoranLoverr

    Awe so cute

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen