Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 129

Hey lieve lezers
Een iets korter stuk, maar mijn oma en nonkel zijn op bezoek daarmee.
Maar ik kon jullie toch niet laten wachten (:

Groetjes magiclove

Je besloot om je te douchen. Om 14u zou Annelies er zijn en het was al 10u. Je wou toch nog even een paar dingen overlopen. Na het douchen, kleedde je jou aan en droogde je jou haar. Je deed het in een slordige knot en liep daarna met je zak naar beneden. Je maakte in de keuken een tas thee en nam ondertussen weer je boek uit je zak. In al die tijd hadden de jongens niet eens gemerkt dat je voor je rijbewijs zou gaan. Best wel straf maar je was er wel blij om. Zo konden ze het ook niet verklappen en was het een nog grotere verassing. Tegen de middag aan maakte je een aantal boterhammen klaar en stak je jou boek weer in je zak. Als je het nu nog niet kende wist je het ook niet meer. Je zette wat muziek op en at je boterhammen op. Je was terwijl aan het nadenken over de jongens hun album. Na een tijdje kreeg je een idee en stond je zo snel mogelijk op, op zoek naar potlood en papier. Waarom had je dat ook niet overal in huis liggen? Je liep zo snel mogelijk de keuken uit naar de woonkamer waar je jou zak zag liggen. Je schudde je zak uit en nam daar je pennenzak en schetsboek tussen al je spullen uit. Je liet de rommel even voor wat het was en liep door naar de keukentafel waar je op begon te schetsen. Na een uurtje was je ongeveer klaar en bekeek je resultaat. Hmm dit kon misschien wel, met eventueel wat aanpassingen wel iets worden. Je keek op de klok en zag dat het al bijna tijd was. Je nam je spullen bij elkaar en legde dat boven in je nachtkastje. De jongens moesten dit nu nog niet zien. Het was trouwens toch nog maar een schets waar je nog van alles op wou aanpassen maar het was wel al een begin. Je ging terug naar beneden toe en viel bijna over de spullen die over de grond verspreid lagen. Je smeet alles terug in je zak en ruimde daarna de restjes op van je middagmaaltijd. Je had juist jou bord in de vaatwasser gestoken toen de bel ging. Je deed de deur van de vaatwasser dicht en liep met een glimlach op je gezicht naar de voordeur toe. Je deed de deur open en kreeg meteen een knuffel van Annelies. Jij: “Ben je er klaar voor?” Annelies: “Ik denk het wel, jij?” Jij: “Als het nu niet lukt, lukt het nooit vrees ik.” Je nam snel jou zak uit de woonkamer en deed daarna je schoenen en een dun jasje aan. Ook al was het al warmer, jullie gingen met de fiets naar daar en je had het liever te warm dan te koud natuurlijk. Je deed de voordeur toe en nam nog even snel je fiets uit de schuur waarna je ook de tuin afsloot. Annelies: “Ready?” Jij: “Ready.”

Reageer (3)

  • jumbielove

    Verder gaan

    9 jaar geleden
  • Luckey

    Ze gaat het reden
    Dan kan ze tom straks als verrassing ophalen in zijn auto
    Ik wil dat gezicht best eel zien
    Snel verder please

    9 jaar geleden
  • KiliXxEagle

    oehw, ik ben benieuwd! ^^

    was weer geweldig! snel weiter bitte! :D (flower)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen