Foto bij Epiloog

Hey lieverds!
Dit is alweer de epiloog.....
De reden dat ik besloten heb te stoppen is omdat ik een tijdje in een dip zat en niet het idee had dat ik dit verhaal rechtvaardig zou behandelen als ik er nog heel lang aan zou schrijven. Ik werd steeds minder tevreden en het lukte ook gewoon minder goed.
Ik vind het erg jammer want ik ben super trots op dit verhaal!
Het schrijven van deze epiloog vond ik ook heel moeilijk want het lukte telkens maar niet. Ik hoop dat jullie ook tevreden zijn over wat het nu is geworden.
Ik wil jullie ook allemaal nog een keer bedanken voor het feit dat ik met dit verhaal heb gewonnen in de categorie ''Best Calum Story''. Ik vind het nog steeds geweldig als ik er aan denk!
Thank you so much everyone!
Love,

Lisanne

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • PrimRue

    Holy shit Lis sdfnkjnlsknlkdsn wat een super einde!!! <3
    Ik ga dit verhaal zo erg missen ):
    Prachtig geschreven meis, ik ben trots op je!!
    Het was een top verhaal en nogmaals, je hebt het echt verdiend op de award van Best Calum te winnen!
    Je mag trots zijn op wat je hebt neergezet voor ons en ik hoop dan ook zeker snel weer een nieuw verhaal van je te zien! Je hebt echt talent meis, keep on writing!!
    xxxx

    9 jaar geleden
  • Monks

    Awww wat heb je dit verhaal een leuk einde gegeven. Dit was de allereerste Calum story die ik las en je weet wat ze over je eerste zeggen ;-). Het is jammer dat het verhaal is afgelopen, maar ik begrijp je reden volledig.
    Je hebt echt een goed verhaal geschreven waar je trots op mag zijn!

    9 jaar geleden
  • TAMOCHi

    En daar gaan we weer met z'n allen: "NAAAAAAAAAAAWH <3"
    wat ontzettend schattig, en ja, het past ook perfect bij ze !

    En ik snap waarom je het nu afrond, ik had hetzelfde gedaan, maar je mag trots zijn op wat je geschreven hebt ! Echt, het was geweldig !
    I loved it girl ! <3
    xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen